saanko mä sitten lainan:)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Soittivat Finnverasta taas ja haluavat että tulen sinne, ei ne ainakaan ole sanoneet etten saa tai jotain sinnepäin, vaan että tuun sinne, ai, ai nyt jännittää :D , tai sitten tuun ja he sano että sorry et saa :'( tai hmm... no en tiedä miks mut piikusen positiivinen mieli nyt, ehkä kun he pyysivät mua sinne :snotty: hui, näin voi hulluks tulla

odottavat siellä kaksimetrisen ohjevuoren kanssa ja selvittävät sinulle juurta jaksaen, että mitä tarkoittaa liiketoimintasuunnitelma ja mitä varten on hyvä olla olemassa kannattavuuslaskelmat.... :D

Pyysivät sut sinne kokoustamaan. Varmasti haluavat varmistua liikeidean kannattavuudesta, ja siitä miten sitoutunut siihen oot. Kyselevät varmaan kaikkea maasta taivaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja miw:
odottavat siellä kaksimetrisen ohjevuoren kanssa ja selvittävät sinulle juurta jaksaen, että mitä tarkoittaa liiketoimintasuunnitelma ja mitä varten on hyvä olla olemassa kannattavuuslaskelmat.... :D

on mulla 4v etenpäin kaikki laskelmat tehty kirjänpitäjän kaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Mut hei, osaako joku sanoa, mitä mun pitää ota mukaan ja kannattako jotain papareista tai jotai? :|

Ja taas mennään :D

no mulla on sressi niin pää ei toimi ollenkaan :D

Hyvä alku sun kaupalla sitten: kauppias, jonka pää ei toimi ollenkaan.....

:laugh:

Niin, vielä lisään, olin tänään taas puhumassa sen kaverin kaa, kenellä on puutikki ja joka sai helposti lainaa, niin ei hänkään ollut yrittäjä kursseilla, kun mä kysyin että miks ei, hän sanoi vaan että no, miks pitää :D , no sekin rauhoitti että nyt mulla varmasti mahdollisuus sen saada....

oi sorry kauhea stressi vaan, on se kiva tänne kirjoitta siitä, vähän rauhoitta :saint:

Niin, vielä lisään, olin tänään taas puhumassa sen kaverin kaa, kenellä on puutikki ja joka sai helposti lainaa, niin ei hänkään ollut yrittäjä kursseilla, kun mä kysyin että miks ei, hän sanoi vaan että no, miks pitää :D , no sekin rauhoitti että nyt mulla varmasti mahdollisuus sen saada....

oi sorry kauhea stressi vaan, on se kiva tänne kirjoitta siitä, vähän rauhoitta :saint:

:snotty:

Yhteistyössä