Saanko mä ottaa lisää beetasalpaajaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
|O :xmas:

Pitäis kait soittaa jonneen :snotty: :ashamed:

Rytmihäiriöittää ihan hirveest ja aamulla otettu (se ainut mitä on määrätty) beetasalpaaja ei auta näkäjään enään.

Tekee ihan kipeää, ihan kun olis jotain kränää keuhkossakin kun tekis mieli rykiä mutta se ei auta. :snotty:

äsry hymiö hyppäs taas tuonne sulkeen kohdalle... :headwall:

Mulla propralia, joten en sitten tiedä mitä kannattais tehdä... Jos et pysty edes nukkumaan niin mee päivystykseen? Jos sulle on jäänyt rytmäri jotenkin päälle tai jtn? Voi sentään, inhottavaa :/

Ja ohjeissa näköjään painotetaan LÄÄKÄRIN määräämää annostusta :snotty:

No jos mä kattelen ja soitan EA pkl jos ei pysty nukkuu, helvetti on kivaa tää stressi :snotty: :snotty: :snotty: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

No jos mä kattelen ja soitan EA pkl jos ei pysty nukkuu, helvetti on kivaa tää stressi :snotty: :snotty: :snotty: :snotty:

:| Sulla stressin takia rytmäreitä? :( :hug:

Sit vielä näitä iänikuisia neuvoja (mut joskus ihan toimivia :) ). Juo ISO tuopillinen vettä rauhalliseen tahtiin ja mene pitkäksesi lepäilemään. Josko edes hetkeksi saat paremman olon...?

Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Soita 09 10023 Terveysneuvonta. Siellä on hoitsu 24h, joka voi auttaa, mitä kannattaa tehdä. Näin netin välityksellä on vaikea neuvoa.

Joo no mä soitan ihan tonne EA:lle jos olo ei kohene sängyssä.

Vattumainen homma, pitkään tehos lääkket ja nyt pari päivää ihan tyhjän kanssa. :headwall: :snotty: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

:| Sulla stressin takia rytmäreitä? :( :hug:

Sit vielä näitä iänikuisia neuvoja (mut joskus ihan toimivia :) ). Juo ISO tuopillinen vettä rauhalliseen tahtiin ja mene pitkäksesi lepäilemään. Josko edes hetkeksi saat paremman olon...?

Joo kiitos kaikille :flower:

Otan vettä ja painun lämpimään suihkuun ja otan sitä vettä sisäisestikin. =)

Yhteistyössä