saanko mä lopettaa äitinä olon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Tänään oli käynti Likan koululla, kun sillä on ollut oppimisen kanssa ongelmia ja viime keväänä jo aloitettiin sit tutkimukset ja pääsi matikassa jo tukiopetukseen ja nyt sit aloitti mukautetun matikan..
syksyn aikana sit kävi koulupsykologin luona, ja nyt pidettiin palaveria niistä asioista..

oppimisvaikeuksia ei ole, mut keskittymisen kanssa on..adhd testeihin psykologi sanoi et vois mennä, siitä saattais löytyä sit tukitoimia, ym..

minenjaksa |O

yhden ongelmat ku alkaa helpottaa, ni toisella ne alkaa

|O

juu, oon mä sen tienny et ei tää äitiys kuulukkaan olla helppoa, mut nyt ei vaan jaksais..

Onpas teillä tyhmiä ja ongelmaisia lapsia:( Vanhemmiltaanhan he perivät viisauden tai tyhmyyden.

Alkuperäinen kirjoittaja stipendejä:
Tänään oli käynti Likan koululla, kun sillä on ollut oppimisen kanssa ongelmia ja viime keväänä jo aloitettiin sit tutkimukset ja pääsi matikassa jo tukiopetukseen ja nyt sit aloitti mukautetun matikan..
syksyn aikana sit kävi koulupsykologin luona, ja nyt pidettiin palaveria niistä asioista..

oppimisvaikeuksia ei ole, mut keskittymisen kanssa on..adhd testeihin psykologi sanoi et vois mennä, siitä saattais löytyä sit tukitoimia, ym..

minenjaksa |O

yhden ongelmat ku alkaa helpottaa, ni toisella ne alkaa

|O

juu, oon mä sen tienny et ei tää äitiys kuulukkaan olla helppoa, mut nyt ei vaan jaksais..

Onpas teillä tyhmiä ja ongelmaisia lapsia:( Vanhemmiltaanhan he perivät viisauden tai tyhmyyden.

olitpas nokkela, melkein naurattaa

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivon sulle jaksamista...Pelkään että tytöllä on kans, kun on niin levoton luonteeltaan, tosin vasta 4v

Meillä vähän sama epäily ja tyttö kans 4v. Terkka sanoi, et viitteitä ylivilkkaudesta 4v-nlassa. Tarhassa eivät kyllä ole huomanneet. Mut sanoivat et alkavat tarkkailla, et oisko jotain tarkkaavaisuushäiriöö.. En tiedä, mut ahdistaa jo nyt, jos jotain sit oikeesti ilmeneekin :(

Jos tarhassa alkavat tarkkailla, varmaan on. Eivät vaan ole sulle sanoneet kokemiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivon sulle jaksamista...Pelkään että tytöllä on kans, kun on niin levoton luonteeltaan, tosin vasta 4v

Meillä vähän sama epäily ja tyttö kans 4v. Terkka sanoi, et viitteitä ylivilkkaudesta 4v-nlassa. Tarhassa eivät kyllä ole huomanneet. Mut sanoivat et alkavat tarkkailla, et oisko jotain tarkkaavaisuushäiriöö.. En tiedä, mut ahdistaa jo nyt, jos jotain sit oikeesti ilmeneekin :(

Jos tarhassa alkavat tarkkailla, varmaan on. Eivät vaan ole sulle sanoneet kokemiaan.

Siis stipendejä.

Alkuperäinen kirjoittaja outoa:
miten voi olla mahdollista, etä ongelmia jokaisen kanssa, vaikka olet kotiäiti ja muistaakseni isot ikäerot lapsilla?
vaaditko niiltä paljoakaan? siis osaavatko käyttäytyä ravintoloissa, kylässä kirkossa jne?

Kotiäidithän ovat pahimpia, masentuneita, välinpitämättömiä. Kait se heijastuu lapsiinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Olen huomannut lasteni matikan sujuvan paremmin, kun kotonakin tehdään matikkaan liittyviä juttuja. Tänään tuli postissa se Logiikkalinna. Sitten tietty laskevat kolikkoja ja tekevät niistä pinoja, auttavat leipoessa ainemäärien kanssa jne.

meillä ongelma on lähinnä lyhyt kärsivällisyys..
ei jaksa aina edes yrittää, vaan esim kertotauluja kun kyselee niin heittelee arvauksia..eikä jaksa keskittyä..osais kyllä, mut ku ei vaan viitti..

toi on muutenkin sellainen..miten sen nyt kauniisti sanois..no, vähemmän kauniisti ilmaistuna tuulitunneli :ashamed: :D kaikki menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos..sanoo ennen ku ajattelee, ja sanoo kokoajan ja kovaa :whistle:

Mutta lapsi osaa keskittyä, jos asia kiinnostaa tarpeeksi. Nimim. Itsekin ADD

Eli juuri noin. Ei voi kauhalla vaatia kun lusikalla annettu.

juu, asia tuli selväks, olet fiksu ja nokkela, voisitko mennä jonnekkin muualle? ketään ei kiinnosta noi sun muka nerokkaat lohkaisut ;)

Kolahtiko? Näin se vain menee, tyhmyys ja viisaus periytyvät. Ei voi lapselta vaatia enempää mitä on saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja atibendejä:
juu, asia tuli selväks, olet fiksu ja nokkela, voisitko mennä jonnekkin muualle? ketään ei kiinnosta noi sun muka nerokkaat lohkaisut ;)

Kolahtiko? Näin se vain menee, tyhmyys ja viisaus periytyvät. Ei voi lapselta vaatia enempää mitä on saanut.

ja miten noista kumpikaan liittyy adhd epäilyyn?

Yhteistyössä