Saanko mä huoltsikan paineilmalla pyörän renkaaseen ilmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Ku ei mulla oo niistä kokemusta.. :snotty: :xmas:

Joo-o, pyörän rengasta pitäs ehdottomasti saada täytettyä ennenku lähen aamulla duuniin. Totesin täs illalla et toi mun ostama pumppu on ihan susi, sil ei tee mitää :kieh: :kieh:

Enhän mä tietenkää ehi aamulla mihkää lähtee ostaa jotai pumppua mut huoltsikka olis vieressä. Jos ei ne sit niitä pumppuja myy..

Vai täytyykö tässä sitte alkaa miettii vaihtoehtoisia kuljetusmuotoja että saa ittensä aamulla duuniin siirrettyä.. :D

Kiitos teille kovasti! Ei tarvii sitäkää nyt sitte enää panikoida :D

Mä kävin yhdistelmävaunujen renkaat aikoinaa täyttämäs kans huoltsikalla mut en muista et onks niissä samanlainen venttiili.. Mutta hyvä et onnistuu :D

minäkin tänä aamuna ekaa kertaa elämässäni sitä kokeilin ja hyvin vaan kuule ilmat renkaaseen tuli :D Ei se ole vaikeeta.. Huoltoaseman myyjät voi auttaa... Tai jos sattuu joku ritari kulkea just ohi niin kysy apua :D Kyllä minäkin hämmästyneitä katseita sais osakseni kun auton takaa nousin ylös ja laitoin sen ilmajutun takas paikoilleen.. Oikein meinas itseäkin naurattaa..
Ei se ole sen vaikeampaa kun käsipumpullakaan.. helpompaa kyllä.. samalla tavalla tiiviisti se mikä laitetaan siihen renkaaseen ja sitten vaan painat kahvasta.. kokeile välillä rengasta ja voilaa ilmaa on tarpeeksi.. tossa oli ainakin sellanen klipsu millä sen sai helposti kans irti renkaasta ettei tarvinnut kaksin käsin hampaat irvessä kiskoa :D

Joo kyllä tuola Nesteellä yleensä on ollu oikeen palvelualttiita nuoria miehiä jotka on auttanu jos on ollu tarvetta :D

Yhenki kerran yks nuori mies rasvas ne yhdistelmävaunut ku mä menetin hermoni siihen jatkuvaan kitinään ja natinaan mikä renkaista lähti. Ja viel ihan ilmaseks :D Mut kyllä sitä tyyppiä vähän meinas huvittaa :D

Yhteistyössä