Saanko iloita pikkuisen , taapero 2v2kk on innostunut potasta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie2

Aktiivinen jäsen
30.08.2010
5 694
1
36
Ja niinkun mä olen stressannut, kun pelkkä sana POTTA on aiheuttanut aina aiemmin kielteisen reaktion.

Nyt sitten pikkasen ennen joulua pikkumies tulikin mukaani vessaan ja halusi istua potalleen. Ilman housuja ja vaippaa jopa.

Ja menee sinne potalle ihan itsenäisesti nyt päivittäin. Mitään sinne ei ole vielä tullut, mutta mä olen tästäkin edistyksestä niin iloinen ! :)

Mä olen laittanut vuoden ikäisenä istumaan pöntölle (supistaja tietysti siinä) ja leikkikalut eteen sellaisessa kylpyhuonekärryssä. Ja aina kun on kakka ollut tulollaan, niin vienyt nopsaan vessaan. Kaikki kakat tulleet sitten yleensä pönttöön jostain 1,5 vuotiaasta asti. Pottaa ei siis aina edes tarvitse.

Mä olen laittanut vuoden ikäisenä istumaan pöntölle (supistaja tietysti siinä) ja leikkikalut eteen sellaisessa kylpyhuonekärryssä. Ja aina kun on kakka ollut tulollaan, niin vienyt nopsaan vessaan. Kaikki kakat tulleet sitten yleensä pönttöön jostain 1,5 vuotiaasta asti. Pottaa ei siis aina edes tarvitse.

vau :)
mä kanssa jo yksi veestä aloittanut potan tarjoamisen, mutta yli vuosi siihen sitten meni että alkoi löytyä kiinnostusta ollenkaan :)

Yhteistyössä