Saanko hetken aikaasi. KUVITTELE omalle kohdallesi seuraavanlainen tilanne. Mitä mielipiteitä se sinussa herättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Lue nyt oikeesti jo se alotus:D

Eikö se mun mielipide tullut jo selväksi? Otetaanko vielä kertaalleen ratakiskosta?
Vetäisin koko herne-maissi-paprika -pussin nenääni, enkä välittäisi paskaakaan siitä, mitä mieltä kaksplussalla siitä oltaisiin. Lisäksi varmistaisin, ettei anoppi tule mun kotiini enää ikinäkoskaan tekemään yhtään mitään kotihommia ilman lupaa. Jos se olisi niin typerä ihminen, ettei uskoisi, vaan kävisi "salaa" niin, että lapsi päästäisi sen sisään, niin joutuisin keskustelemaan sitten lasten kanssa vakavasti, että sitä eukkoa ei saa päästää sisään, jos ei ole saanut lupaa tulla.

LUE NYT JUMALAUTA TOI ALOITUS!!!! :headwall:

Olisin ihan äimänä, koska anoppini ei ikinä kuuna päivänä KEHTAISI tunkea itseään siivoamaan meille. Eikä kävisi itsellä mielessäkään tunkea KENENKÄÄN kotiin auttelemaan, jos apua ei ole pyydetty.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En pitäisi ollenkaan tuosta. AINA on ilmoitettava jos meille ollaan tulossa ja kysyä sopiiko. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä siellä aikoo tehdä, se on meidän koti, ei vanhempiemme!!!

Ilmoitatteko te omille vanhemmillenne AINA ennenkuin olette tulossa ja kysytte että sopiiko? Vai menettekö vaan?

Totta kai ilmoitetaan! Tai oikeammin kysytään sopiiko tulla. Ensinnäkin asuvat monen sadan kilsan päässä, joten ei sinne ilmoittelematta mennä.

Mun äiti on tommonen, että jos sen jättää yksinään meille kotiin, se on jotain jo siivonnut tai järjestänyt. Ei vaan osaa olla tekemättä, vaikken aina siitä niin tykkää. Mutta ei sekään omin päin tulisi.

Kyllä mä olisin tyytyväinen ja kiittäisin kauniisti :). Meillä on anopin kanssa hyvät välit, eikä ihan pienestä hetkahdeta. Voin kuvitella, että jos hän tulisi käymään ja vain lapsi olisi kotona, niin ihan hyvin vois hommata jotain siinä odotellessaan. Hullua tuollaisesta ottaa nokkiinsa.

En pitäisi ollenkaan tuosta. AINA on ilmoitettava jos meille ollaan tulossa ja kysyä sopiiko. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä siellä aikoo tehdä, se on meidän koti, ei vanhempiemme!!!

Ilmoitatteko te omille vanhemmillenne AINA ennenkuin olette tulossa ja kysytte että sopiiko? Vai menettekö vaan?

Joskus kysyn siinä ovella ennen kuin astun kynnyksen yli :) Joillekin muille ihmisille soitan kännykällä vaikka heidän parkkipaikaltaan onko sopiva hetki tulla.

Yhteistyössä