Saanko heittää naapurin mukulaa lumipallolla?

Ajatuksella
Ompas aikuista ajatusmallia. Jospa ihan vaikka sanosit sille ensin et ei oo kivaa et on teidän pihalla.... Jos on jo tosi mones kerta nii sit vois sanoo vanhemmille. Jos aina vaan jatkus nii sit vois jotain toimia ajatella, tai vaikka liiketunnistin valoa sinne....

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
sä taidat vihata kaikkia muita lapsia paitsi niitä omia kullannupuja?
En suinkaan. Mutta en tykkää sellaisista, jotka tunkee meidän takapihalle (tai sisällekin, kutsumatta).
viimeks kun palstailin, oli joku hoitolapsista ilkee ollu..
Joo, se tytön päiväkodissa oleva poika joka huutelee mulle paskaa ja vittua, ja tulee yhtäkkiä potkimaan & lyömään.
En tykkää hänestäkään. Pitäisikö?

meen naapurissa samanlainen mutta vanhempi mies

kyttää ikkunoihin ja taskulampulla kyttää ikkunoihin.
kyttäs meen ikkunaan niin mä sain sen kiinni itse teosta, ja huusin ja räyhäsin tälle miehelle väitti ettei muka mitään ole tehny ja sano että anna anteeksi, mä sanoin et en anna ja tää asia ei jää tähän menin sit ja juorisin naapureille, että tällästä tää taas teki. no mutta se onkin joku sekopää asuu yksin ja tosi hullu kuulee omiaan aina. no mun mies sano sille että hoida asiat päivällä ja yöllä nukutaan tai ollaan kotona. mutta kyttäämin ja ramppaaminen loppu. varovainen tuon hullun naapurin kanssa saa olla kun uhkailee

juuu
muakin ärsyttää naapurin mukulat, jotka nakkelee omenan rankoja meidän pihalle aidan yli. En pidä siitä että kiipeilevät aidalla tai kävelevät aidan päällä, roikkuva sen yli ja tuijottavat. Siinä ei ole vain aitanaapurin kakarat, vaan myös toisten naapureiden kakarat, he ovat keskenään kavereita. Siis yht. 4 lasta omenan rankoja nekkelemassa jne.

>Jos olisivat edes meidän lapsen kanssa kavereita, mutta kun ei kelpaa. Kesällä kävivät täällä meidän pihalla leikkimässä, mutta leikki oli sitä, että leikkivät meidän leluilla meidän leikkivälineillä, keskenään. Eivät siis olleet meidän lapsen kanssa.

Ilkeilivät: "sä taidat olla vähän tyhmä. sä et varmaan edes tiedä mitä tarkoittaa...." ja näin sanoo noin 9 v lapsi alle 5 v lapselle. 9 v uotiaalla on itselläänkin noin 4 v ja 1 v pikkusisarukset ja tosi ihana ja lempeä ja yleisesti pidetty äiti, joka kuuluu vapaaehtoisjärjestöön, joka on ns. lapsimyönteinen.... 9 vuotiaan kaveri on 8 v, ja tällä niinikään noin 5 v sisarus, joten tietoa pienemmistä ja heidän osaamisista on kyllä, halusi vaan kait olla ilkeä. Näin siis naapuruston lapset keskenään...

joten totesin, että kun eivät kerran voi olla kavereita, meidän lapselle, niin ei se aita ole mikään kiipeilyteline, siitä ei tarvitse kytätä meidän pihaan ja huudella typeryyksiä ja edelleen, niitä omenanrankoja en siivoa, palautin ne aina naapurin pihan puolella näkysälle takaisin.

Yhteistyössä