N
Nooraliinuska87
Vieras
Mun "kaveri" siis ollaan tunnettu ihan eskarista asti ja oltii ala-asteel hyvii kavereit, sit ylä-asteel tuli riitoja ja erkannuttiin ja sit minä asuin viellä hetken eri paikkakunnallakin. Nyt sit parikymppisinä ollaa taas alettu pitää yhteyttä, koska hän muutti miehensä kanssa tuohon vastapäiseen taloon. Mutta mua raivostuttaa se muija!
Siis se on aina tehnyt just NIINKUN MINÄ (ihan ala-asteelta asti aina toiminut samalla tavalla kun minä. Ala-asteella esim. pukeutu samalla tavalla, osti samanlaisia vaatteita mitä minä käytin, samanlaisia tavaroita jne jne). Nytkun jäin raskaaksi (reilu kaksvuot sitte), lopetti hänkin heti ehkäisyn käytön ja kyllä se vauva olis niin tervetullut heillekkin. No hän ei ole vielä tähän päiväänkään asti jäänyt raskaaksi. Me ostimme mieheni kanssa koiran ja niin sitten hänkin halusi koiran, vielä samanrotusen. Sitten nyt ollaan mietitty isompaa asuntoa, että poika sais oman huoneen niin KAPPAS VAAN, niin hekin ovat ajatelleet että täytyy alkaa katsomaan isompaa asuntoa, jos se raskaus vaikka sattuis sitten alkamaankin.
Tää kuulostaa NIIN HELVETIN tyhmältä, enkä edes voi alkaa listaamaan asioita tänne miten tämä tyyppi on AINA toiminut samalla tavalla kun minä. Nyt kun minä olen menossa koulunpenkille, haluaa tämä ihminen aloittaa saman alan opinnot, koska omat opinnot ei kiinnosta. (kerroin vain yksi pv kun kahviteltiin, että itse rakastan omaa alaani, kunhan pääsen sitä jatkamaan niin johan innostu hänkin tästä, olis taas pitäny olla ihan turpakii).
Eikä se, että mua aina vaan vituttas se, et kattoo mallii MUN ELÄMÄSTÄ (mutta se on raivostuttavaa. Ja kun me OIKEESTI OLLAAN TÄYSIN ERILAISIA IHMISIÄ. Ja nyt se innostu jopa meiän kodin sisustuksesta ja hankki heillekkin samantyyppistä sisustusta, PERKELE!) Vaikka niiden koti oli TÄYYYSIN erilainen kun meiän, ennenku tää tyyppi kävi meillä ekaa kertaa.
Sit mua raivostuttaa se, et hän EI KOSKAAN kerro mitään mitä niille kuuluu tai mitää ylipäänsä, vaan kyselee aina MINULTA et mitä meille ja miten se ja tää ja toi. Esimerkiksi kyselee jatkuvasti "Onkos teille jo tulossa perheenlisäystä jne"
Siis ei se koskaa kerro ite mitää itestää, ellei sitä oikee eriksee joudu kyselee et mitäs sinne ja yleensä vastaus onkin "eipä tänne oikee mitää, töitä". Ja sit ku yritän olla mukava ja pitää kuitenki kaikesta huolimatta yhteyttä nii tää ihminen EI KOSKAA SOITA, EI KOSKAAN PYYDÄ MEITÄ HEILLE. Vaan odottaa aina että minä kysyn, millos teille vois tulla kylään? Ja sit oottaa et me kutsutaan meille kylään. Esim. hän on ollut meillä ehkä 30 kertaa vuoden aikana, mutta koskaan ei ole ITSE pyytänyt minua tai meitä heille. Ja sitten jos en ole vähään aikaan kutsunut häntä meille, niin sitten hän alkaa vihjailemaan "mitäs, joku päivä vois taas nähdä ja vaikka kahvitella" "mitä sulla on ens tiistaina?" ja näin saa minut sitten kutsumaan hänet kylään.
Ja vielä ´viimeinen avautuminen. Täällä virtuaalimaailmassa (facebook) hän pystyy kyllä selittää vaikka ja mitä, mutta kun hänet näkee tällee livenä, nii ei ollenkaa pysty avautuu sillai. Et tosiaa ei pysty naamatusten juttelee, vaan tarvitsee siihen tietokoneen välikädeks. Että on siis AIVAN toinen ihminen täällä netissä kun oikeessa elämässä.
Mä tykkään siitä ihmisestä nimenomaan täällä netissä, koska sillon se ei kokoajan urki mun juttuja, vaan uskaltautuu avautumaan joskus omistaankii, mut tosielämässä ei sitä tee, ei jotenki osaa olla sosiaalinen livenä.
Tuntuu vähä ykspuoliselt, et me puhutaa aina minun henkilökohtaisista asioistani, jos hän meille tulee päivää viettämään.
Kiitos että sain avautua