Saanhan minä nyt napista..edes pikkasen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaanuttuinen hirmulisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaanuttuinen hirmulisko

Vieras
Minä,lyhyen läntä, 153 senttinen tumppi - painoa koipieni päällä 65 kiloo.Minä koitan ja koitan tiputtaa,mutta ei...Kerronpa tän viikon esimerkin:
Maanantaina meni hyvin,kunnes:tein ruuan lapsille ja repesin itse sitten syömään..Söin kaalilaatikkoa,leipää,hapankorppua,pullaan,näkkileipää..ja illalla vitutti *anteeksi kielenkäyttöni*
Päätin että tänään on parempi päivä..katin karvat ollut!
Kaverin luona tuli syötyä hapankorppua,suolapähkinöitä,karkki...kotona todellakin kolmen miehen annos italianpataa..
Mikä siinä on ettei onnistu?!Miesystävälle purppasin ja inisin,toinen on luurissa vaan "ei se mitään rakas,sinä oot hyvä just tolleen.Ei sun tarvi laihtua!" Vaan kun tarvii..ihan vaan oman terveyteni takia.
Taas päätin:Huomenna on parempi päivä..Nyt en salli itselleni repsahduksia,en,en,en...
Kyllä minä liikuntaa harrastan,eilen tein reilun tunnin lenkin rivakkaan tahtiin.Tänään oli laiskapäivä,vain 40 min reipas lenkki.

Sitten toinen asia..

Olen työtön ollut jo vuoden päivät.Joka viikonloppu miesystäväni on meillä ollut - tekemättä mitään,osallistumatta mihinkään kuluihin..tarkoitan nyt lähinnä ruokakuluja..Ja niitä iltoja kun ollaan käyty baarissa. Mulla ei ole yksinkertaisesti rahoja niin paljon..Ja kun kieltäydyn lähtemästä,vedoten rahatilanteeseen - toinen tuhahtaa jotain.
Olenko aivan kamala,jos pyydän edes hiukan osallistumaan ruokakuluihin?On kuitenkin pe - su aina meillä..

Anteeksi avautumiseni..

Ei kun nimenomaan sun pitää sanoo, et täytyy osallistua ruokakuluihin. Jos kerran syö teillä aina, niin on vähintäänkin kohtuullista, että maksaa oman osuutensa.

Toisaalta, kai sitä ois pahemminkin voinut repsahtaa kuin maksalaatikkoon ja kaalilaatikkoon? Yritä ajatella ennen syömistä, että mitä voisit haluta enemmän kuin sitä ruokaa.

Jos miesystäväs ei tajua osallistua kuluihin ja viettää teillä aikaa niin sano ihmeessä suoraan! Itse sain kimmoketta aloituksestasi sanoa taas omalle rakkaalleni kiitoksia siitä, että on niin ihana. Hän tuo aina kaupasta kaikenlaista tullessaan, vaikkei oikeastaan meillä syökään. :heart:

Yhteistyössä