Saan vihdoin uuden ulkorappusen kuistin eteen sen tilalle jonka piti olla tilapäinen jo 1986 :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Ihanaa! Suunnittelin vielä helpon mallin, jotta mies ei hermostuisi giirien kanssa. Esikoinen tuli apuun, ja nyt hän on päättänyt että tekevät hienomman kehittyneemmän mallin =) , annoin vapaat kädet mutta painotin että sitten ei saa mulle valittaa jos työ tuntuu hankalalta.

Sitä esikoinen valitti että pitää olla päivisin töissä, tuota olisi mukavampi värkätä.

Vihdoin saadaan sisääntulon ulkonäkö kohennettua. =) *pomppii riemusta*

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Ihanaa! Suunnittelin vielä helpon mallin, jotta mies ei hermostuisi giirien kanssa. Esikoinen tuli apuun, ja nyt hän on päättänyt että tekevät hienomman kehittyneemmän mallin =) , annoin vapaat kädet mutta painotin että sitten ei saa mulle valittaa jos työ tuntuu hankalalta.

Sitä esikoinen valitti että pitää olla päivisin töissä, tuota olisi mukavampi värkätä.

Giirien?

Alkuperäinen kirjoittaja asd:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Giirien?

Katos kirjoitin ruotsiksi, jiiri siis. Eli kulmien vinoksi sahaaminen.

Yhteistyössä