Saan orgasmin helposti yksin, mutten seurassa

• Viestiketjun aloittaja Suuriananas
  • Ensimmäinen viesti
Suuriananas
Minulla on tämä ongelma, että saan kyllä orgasmin kun olen yksin, mutta kun harrastan seksiä jonkun kanssa, en saa sitä edes omin avuin. En voi rentoutua tarpeaksi kenenkään edessä.

Onko mitään keinoja, miten voisin parantaa mahdollisuuksiani saada orgasmin? Ajattelen aina, että mies pettyy, jos en saa orgasmia. Missään kovin pitkäaikaisissa suhteissa en ole ollut. Nyt muutaman kuukauden pituinen etäsuhde on pisin suhteeni. Olemme kyllä tavanneet monta kertaa.

En tiedä, pitäisikö keskustella aiheesta hänen kanssaan. Tai pitäisikö hakeutua itsekseni seksuaaliterapeutille. Sen verran asia turhauttaa.

Luottamus/itsevarmuus
Minulla on tämä ongelma, että saan kyllä orgasmin kun olen yksin, mutta kun harrastan seksiä jonkun kanssa, en saa sitä edes omin avuin. En voi rentoutua tarpeaksi kenenkään edessä.

Onko mitään keinoja, miten voisin parantaa mahdollisuuksiani saada orgasmin? Ajattelen aina, että mies pettyy, jos en saa orgasmia. Missään kovin pitkäaikaisissa suhteissa en ole ollut. Nyt muutaman kuukauden pituinen etäsuhde on pisin suhteeni. Olemme kyllä tavanneet monta kertaa.

En tiedä, pitäisikö keskustella aiheesta hänen kanssaan. Tai pitäisikö hakeutua itsekseni seksuaaliterapeutille. Sen verran asia turhauttaa.
Harva nainen saa orgasmin ylipäätään pariseksissä. Vain osa saa kun peliin mukaan otetaan mukaan kädet, suu tai muut lelut.
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että nuorempana sain orgasmin vain itse tehtynä en yhdenkään partnerini kanssa. En voinut nauttia seksistä vielä ollessani I avioliitossanikaan. Kun ikää tuli ja II mieheni oli todella ymmärtäväinen niin jotain ihmeellistä tapahtui. Oli kun olisin syntynyt ja herännyt naiseksi, tunsin, koin, nautin... Aikaa kului elämästäni 45 vuotta ennen kun pystyin kokemaan ja nauttimaan täysillä ja loppuun asti. Siispä sinuna en olisi kovin huolissani kyseisestä asiasta. Kaikki aikanaan.

Viimeksi muokattu:
heli
Mun mies on oppinut panemaan mulle orgasmin, monien vuosien harjoittelulla ja tekemisellä. Saan melkein joka kerta ja olen vanhoilla päivilläni alkanut myös ejakuloimaan. Ensin se hävetti, mutta mies tykkää ihan hulluna, kun räjähdän orgasmiin.
Munalla saatu orgasmi on parempi, kuin nuolemalla tehty. Tykkään kyllä molemmista.

Yhteistyössä