Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Kamalan kipuherkkä olen ja kuukauden päästä olisi kierukan laitto edessä. Kertokaas nyt, millainen operaatio se on ja onko kuinka kivulias. Varsinkin endoa sairastavan kokemuksia kaipaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Kamalan kipuherkkä olen ja kuukauden päästä olisi kierukan laitto edessä. Kertokaas nyt, millainen operaatio se on ja onko kuinka kivulias. Varsinkin endoa sairastavan kokemuksia kaipaisin.
En viitti edes kertoa... Ei vaan, ei niin käy kuin harvalle miten mulle kävi. Sinne vaan! Kyllähän se on hyvä ja edullinen ehkäisykeino.
(Itse en kyllä enää koskaan edes harkitse kierukkaa...)
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Kamalan kipuherkkä olen ja kuukauden päästä olisi kierukan laitto edessä. Kertokaas nyt, millainen operaatio se on ja onko kuinka kivulias. Varsinkin endoa sairastavan kokemuksia kaipaisin.
En viitti edes kertoa... Ei vaan, ei niin käy kuin harvalle miten mulle kävi. Sinne vaan! Kyllähän se on hyvä ja edullinen ehkäisykeino.
Kerro nyt mullekin :$
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Kamalan kipuherkkä olen ja kuukauden päästä olisi kierukan laitto edessä. Kertokaas nyt, millainen operaatio se on ja onko kuinka kivulias. Varsinkin endoa sairastavan kokemuksia kaipaisin.
Kerro nyt mullekin :$
En kerro. En halua pelotella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Minua kauheasti peloteltiin kanssa kierukan laitosta, mutta mulla se oli tasan samanlainen toimenpide kuin papakoe, tai ootas, ehkä papakoe sattui enemmän!
Eli paniikissa otin buranan etukäteen kun pelkäsin, mut ei sattunu tippaakaan!
Reippaasti vaan!