Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:Kamala nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ella Eleonora Aleksandra![]()
Johan on nimi lätkäisty kersalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Ei noista kannata välittää. Mulle tultiin aina sanomaan, että poika on saanut nimensä salattujen elämien mukaan, mikä ei pidä paikkaansa. Mutta aatelkoot muut mitä vaan, niin ei nimi miestä(naista, tyttöä, poikaa, ketään) pahenna... Ihana nimi muuten tytölläsi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulla kyllä tuli heti tuosta nimestä tuo laulu mieleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ella Eleonora Aleksandra![]()
Johan on nimi lätkäisty kersalle![]()
Mutta onneks sä olet joku turvallinen Pirkko tai Adalmiina Aina-Lempi niin voit nauraa toisille :saint:
Ihan turvallinen Jasmin on nimeni :saint: Ja kyllä, silti nauran noin naurettavalle nimelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiffendaalen:Tyttäremme nimi on Ella Eleonora Aleksandra
ja aina kun joku sitä kysyy niin sanoo että sehän on Leevi and the leavings.n
kappaleesta, jossalauletaan *koko nimi on Laura Jenna ELLInOOra Aleksandra Camilla Jurvanen
eikä ole SAMAN kuuloinen
Ärsyttäää |O :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulla kyllä tuli heti tuosta nimestä tuo laulu mieleen![]()