Saan häirikkösoittoja viihdelinjalta... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kerro kuka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en kerro kuka

Vieras
Tosin taitaa olla ihan oma syy. Oon nyt raskaana ja tuossa pari kolme kuukautta sitten oli ihan hirveet halut eikä mieheltä saanu. Kerran sit päivällä kun mies oli töissä iski taas ihan hillittömät halut ja soitin yhteen viihdenumeroon joka oli nauhoite. Soitin sit toiseenkin jonka luulin kans olevan nauhoite, mut ei ollukaan. Sieltä vastas ihan elävä nainen. En sit jutellu sen kans vaan suljin puhelimen. Nyt se on siitä asti sillon tällön soitellu mulle. Tosin jos satun vastaamaan ni lyö luurin korvaan. Yleensä lyön sille ite luurin korvaan etten edes vastaa. Joskus oon yrittäny vastata sanoakseni et lopettas sen koska se sen soittelu ei hyödytä ketään. Tänään soitin sille ihan ite mut ei sieltä mitään kuulunu. Joku aukas linjan, mut ei sanonu mitään. Ite kuitenkin sanoin sanottavani ja nyt toivon et toisessa päässä olija kuuli ja usko ettei soittelis enää...

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
:O
Onko tuommonen mahdollista? Miks se tekee niin? Meneekö siitä sulta maksua jos se soittaa sulle? Muuten en kyllä ymmärrä.

Tätä mäki ihmettelen et miks ihmeessä. Ei multa oo kyllä laskuu menny kun ei oo linjakaan kerinny aueta. Se "puhelu" saattaa kestää ehkä max sekunnin enne kun lyö luurin korvaan. Yleensä linja katkee saman tien kun yritän vastata.

Kiva sit yrittää selittää miehelle kun kysyy et kuka yritti soittaa. Mies kun ei tiedä mitään eikä oo aikomusta kertoo. Illalla klo 20 yleensä laitan jo puhelimen äänettömälle kun yleensä soittaa illalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ettei vaan olis joku tuttu joka tekee kiusaa vai näkyykö nro josta soitetaan?

Näkyy numero eikä oo kukaan tuttu.

onko se just se sama nro mihin soitit "viihdelinjalle" ?

Ei oo sama mut heti ekan soittoni jälkeen soitti tästä näkyvästä numerosta mulle takas ja yritti jutella. Tosin jo sillon löin luurin korvaan sille.

Noista puheluista mitä sä vastaanotat voi tulla kiva lasku.. muistaakseni kuningaskuluttajas tuli tuosta aiheesta joskus..

Ei ainakaan vielä oo puhelinlaskuissa näkyny laskua noista. Eikös sen siellä pitäs olla? Kun ei viittis numerookaan vaihtaa...

Noista puheluista mitä sä vastaanotat voi tulla kiva lasku.. muistaakseni kuningaskuluttajas tuli tuosta aiheesta joskus..

Ei ainakaan vielä oo puhelinlaskuissa näkyny laskua noista. Eikös sen siellä pitäs olla? Kun ei viittis numerookaan vaihtaa...

Mä en muista miten se meni. Löytyisköhän googlettamalla juttua aiheesta.

Mä en muista miten se meni. Löytyisköhän googlettamalla juttua aiheesta.

Millähän hakusanalla osais lähtee ettii...?