Saamarin Dna....mitä tekisitte sijassani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Minulla oli DNA Kimppa, mutta kuuluvuusongelmien vuoksi otin yhteyttä asiakaspalveluun ja siellä asiakaspalvelija tarkisti asuinalueemme perusteella,että kuuluvuus on todellakin heikkoa ja sanoi, että sopimuksen saa purkaa viemällä puhelimen paikalliseen liikkeeseen ja asia on sillä ok.
Myöhemmin vaativat vielä purkupyynön kirjallisena.
Nyt asiasta on kulunut ( puhelimen palautuksesta ) n 3 kk:ta ja kirjallisesta pyynnöstä n 1,5 kk:ta ja tänään sain sähköpostia, että purku ei onnistukaan ja palauttavat puhelimen minulle ja sopimus jatkuu, kunnes se 2 vuotta on täynnä.

Mitä teen?Mielestäni minua on johdettu harhaan, kun sanoivat, että purkuperuste täyttyy ja onnistuu ja nyt sitten aikojen kuluessa on joku toinen päättänyt että eipäs onnistukaan :/

No siel asiakaspalvelussa pitäs olla rekisteröitynä se sun soitto ja siitä näkyä kanssa, että kuka sua on neuvonu.
Kun olet saanu tollaset ohjeet ja vielä palauttanu puhelimen niin, ettei kukaan siin ole mitään sanonu, niin kyllä vaatisin kaupan purkua. Jos ei onnistuisi, ottasin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Alkuperäinen kirjoittaja tupla-äippä:
Pidä kiinni oikeudestasi,pakkohan se on saada purkaa jos ei kerta toimi.Meillä aikanaan onnistui kyllä elisan kanssa.Pienen vääntämisen jälkeen..

Mä laitoin äsken vastausta saamaani sähköpostiin.Tunnen kyllä suoraan sanoen tulleeeni harhaanjohdetuksi asian tiimoilta :(

Meillä oli kysymys äitini liittymästä,hän on niin kiltti ettei saanut sanottua.Minä sitten soitin ja yritin tiukkana olla.Kyllä sitten myönsivät,että purkaa sopimus täytyy kun ei toimi,ei kai sitä kukaan tyhjästä maksa.

Alkuperäinen kirjoittaja tupla-äippä:
Meillä oli kysymys äitini liittymästä,hän on niin kiltti ettei saanut sanottua.Minä sitten soitin ja yritin tiukkana olla.Kyllä sitten myönsivät,että purkaa sopimus täytyy kun ei toimi,ei kai sitä kukaan tyhjästä maksa.

Mä en kyllä tätä heti niele ja hyväksy.Mielenkiintoista odotella että millanen vastaus sieltä aikanaan saapuu.Jos edelleen ovat samaa mieltä, niin aika äkänen soitto lähtee asiakaspalveluun

Yhteistyössä