Saaks mä tuun kertomaan yks kauhu juttu mitä kuulin?:'(

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Eli mä tunnen yhtä ja hänellä on voi sanoa aika paljon rahaa,hän joi liika,sekä jokainen melkein on yritänyt otta häneltä mahd.paljon rahaa,eikä ollut normaalia ystäviä ikinä,en mä ihan henkilökohtaisesti tunne häntä mutta puhuin hänen kanssa ja hän on vaikutanut aina normaalilta.
Niin nyt hän on jo yli 3kk suljetulla,kun niin kuin mulle sanottiin tullut hulluksi ja yriti tappa lasta,ei oma mutta kaupungissa :'( En tiedä oliko se uutisissa,lehdessä tai jossain :'( aika kurja juttu,sekä pienelle lapselle,sekä hänelle,hui :'(

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
maailma on hulluja täynnä. mutta silti ei kannata stressata. :hug: ne on asioita mihin et voi vaikuttaa.

niin näin on,paitsi hän oli ihan normaali aina,en tiedä onko se että liika rahaa on vaikutanut niin?Hän ei vaan tiennyt mihin niitä laita,sekä antoi kaverille,joi kavereiden kanssa ja oli paljon kaveria jotka olivat vain rahan takia ja nyt ne samat kaverit nauravat vaan,kun hänelle tuli tommosta,aika kurja ja kyllä maailma on niin epäreilu :ashamed:

jotkut ehkä vaan yritävät saada ystäviä rahoilla,mutta mä voin ymmärtä miten se stressaa ja mistä tommonen viha syntyy,kun kaikki haluavat olla vain ja ainoastaan rahan takia,hui sorry että purkan,oli pakko :ashamed:

raha ei tuo onnea..
Liika raha ja siitä seuraava ns.ystävä piiri eli siivellä eläjät ja hyväksikäyttäjät..ne vaan voi lisätä ahdistusta kun ei tiedä kuka on oikee ystävä ja kuka vaan rahan perässä.
Ja varsinkin jos on mukana alkoholi niin :( ei ole ihmekkään...ihminen romahtaa helposti

Mun tuttu on suljetulla, 5 lapsen äiti. Mun tuttu tappoi kauan sitten lapsensa ja itsensä sitten myöhemmin mielisairaalassa. Suurin osa tutuista elää tavallista arkea. Tää on marginaali-ilmiö kuitenkin, vaikka koskaan ei tiedä, mitä sattuu ja tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
raha ei tuo onnea..
Liika raha ja siitä seuraava ns.ystävä piiri eli siivellä eläjät ja hyväksikäyttäjät..ne vaan voi lisätä ahdistusta kun ei tiedä kuka on oikee ystävä ja kuka vaan rahan perässä.
Ja varsinkin jos on mukana alkoholi niin :( ei ole ihmekkään...ihminen romahtaa helposti

Hän on tuhlanut yhdessä yössä 5000-10000,kalleissa ravintoloissa,kaikki on mennyt kavereille

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
raha ei tuo onnea..

Hän on tuhlanut yhdessä yössä 5000-10000,kalleissa ravintoloissa,kaikki on mennyt kavereille

=( se on se rahan kirous :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun tuttu on suljetulla, 5 lapsen äiti. Mun tuttu tappoi kauan sitten lapsensa ja itsensä sitten myöhemmin mielisairaalassa. Suurin osa tutuista elää tavallista arkea. Tää on marginaali-ilmiö kuitenkin, vaikka koskaan ei tiedä, mitä sattuu ja tapahtuu.

5lapsen äiti?Aika ikävä:(Mitä hänellä on?Jotkut ei vaan jotkut kestää noin paljon paineita ja 5lasta on jo iso paine,vaikka kuinka ihanat he ovat

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
raha ei tuo onnea..

=( se on se rahan kirous :(
niinpä,mä kerroin myös sama eilen vartijalle joka on meijän töissä niin ja hän sanoi että vaikka kuinka paljon rahaa olis niin elämiseen ei riitä ikinä:(se on niin totta

Yhteistyössä