Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja villivekara:Saa, ainakin Nisseniltä sai vuosi sitten kun viimeksi uusin silmälasini. Ei tullu mitään korkoi yms. eli ihan vaan lasien hinta. Suositelen. Sai muistaakseni valita et monessako erässä maksoi, mulla tais olla jotain 10 erää.
Alkuperäinen kirjoittaja google:googletappa silmälasikauppoja. Mies tilasi netistä just lasit, 50? maksoi, kehyksen, linssit ja postikulut
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja villivekara:Saa, ainakin Nisseniltä sai vuosi sitten kun viimeksi uusin silmälasini. Ei tullu mitään korkoi yms. eli ihan vaan lasien hinta. Suositelen. Sai muistaakseni valita et monessako erässä maksoi, mulla tais olla jotain 10 erää.
toi olis kyllä mahtava juttu,olen tänään menossa nissenille silmien kuntotarkastukseen niin voisin kysyy asiaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja google:googletappa silmälasikauppoja. Mies tilasi netistä just lasit, 50? maksoi, kehyksen, linssit ja postikulut
mun pitää päästä ite koittamaan niitä ennen ostoa =)
Alkuperäinen kirjoittaja villivekara:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:Alkuperäinen kirjoittaja villivekara:Saa, ainakin Nisseniltä sai vuosi sitten kun viimeksi uusin silmälasini. Ei tullu mitään korkoi yms. eli ihan vaan lasien hinta. Suositelen. Sai muistaakseni valita et monessako erässä maksoi, mulla tais olla jotain 10 erää.
toi olis kyllä mahtava juttu,olen tänään menossa nissenille silmien kuntotarkastukseen niin voisin kysyy asiaa![]()
Kysy ihmeessä! En muista et ois edes luottotietoi tarkastettu, voin kyl muistaa väärin. Mut siinä sai valita jostain määrästä et monessako erässä maksoi ja ku hain lasit niin maksoin ekan erän. Oli kyl mulle tosi hyvä juttu, ku en olis voinut niitä kerralla maksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja saapiii:minä olen saanut 3 osassa maksettua. Sulla täytyy olla luottotiedot kunnossa!
Alkuperäinen kirjoittaja näinpäs:Alkuperäinen kirjoittaja saapiii:minä olen saanut 3 osassa maksettua. Sulla täytyy olla luottotiedot kunnossa!
Instrussa saa kanta-asiakas maksaa 4 osassa korottomasti!
Alkuperäinen kirjoittaja :):samanlaiset Favopticilla 110?