Saakohan päivystykseen kanta-asiakaskorttia?

NÄINon
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on vippi, sit siellä on erikseen naamavipit. Kannattaa tuntea joku joka tuntee jonkun :D
joo mulla kans jonkunmoinen naamavippi tai pikemminkin varmaan joku vittuile mulle kortti!

joskus jos on tuttuja töissä tuodaan jätskit ja pillimehut lapsille kun odotellaan mutta useimmiten katotaan ilmeellä ei taas toi on täällä. JA KERTAAKAAN EI OLE TURHAA REISSUA SINNE EDES TEHTY.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kljasd:
Ei saa kantiskorttia, mut sarjahoitomaksun saa ;) Meillä ainakin on päivystys maksullinen (maksettu tk:n vuosimaksu ei riitä).
Meillä on onneks ilmainen, lapsille siis, niiden kanssa mä siellä käytännössä asun - tai siltä ainakin tuntuu.

No, kunhan poika saa itsensä hinattua kotiin niin lähdetään taas elämysmatkailemaan kaupunginsairaalaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Meillä on onneks ilmainen, lapsille siis, niiden kanssa mä siellä käytännössä asun - tai siltä ainakin tuntuu.

No, kunhan poika saa itsensä hinattua kotiin niin lähdetään taas elämysmatkailemaan kaupunginsairaalaan :D
Teillä sentään ilmainen, meillä maksaa sen jotain 25e tjs?
Ei paljon naurattanut kevällä kun piti siellä juosta jatkuvasti..:headwall:
 
Non compos mentis
Me kävimme tänä aamuna. Olimme nro 003 terveyskeskuspäivystyksessä, olimme paria minuuttia ennen kahdeksaa paikalla. Olimme ulkona alle puolessa tunnissa. Ei juurikaan odottelua ja vain kaksi muuta lasta perheineen odottamassa. Yksi Helsingin hyvistä puolista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä eikös dr. Kowalskilla ole henkilökuntakorttia?? :eek: :eek:
Ainoastaan henkilökunnan ruokalippuja :'( :D

Jos apteekki olis auki, tekisin homman itse....mutku ei oo :snotty:
Kyllä sun kannattais hankkia kunnon välineet kotiin ni voisit tehdä kaikki pikku toimenpiteet niinku leikkaukset ja sen sellaiset itse, säästäisit aikaa ja vaivaa kun ei tarvis kaikenmaailman konitohtoreille jonottaa :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sun kannattais hankkia kunnon välineet kotiin ni voisit tehdä kaikki pikku toimenpiteet niinku leikkaukset ja sen sellaiset itse, säästäisit aikaa ja vaivaa kun ei tarvis kaikenmaailman konitohtoreille jonottaa :kieh:
En mä ny leikkauksia, mutta sormen osaan lastoittaa itsekin - jos olis se lasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Me kävimme tänä aamuna. Olimme nro 003 terveyskeskuspäivystyksessä, olimme paria minuuttia ennen kahdeksaa paikalla. Olimme ulkona alle puolessa tunnissa. Ei juurikaan odottelua ja vain kaksi muuta lasta perheineen odottamassa. Yksi Helsingin hyvistä puolista.
Mekin kävimme edellispäivänä viimeeksi :D, sekä kaupunginsairaalassa että Tyksissä (siellä sekä lasten- että korvapolin päivystyksessä ) ja oli tosi nopea reissu.
Pitää toivoa että nytkin selvittäisiin suht nopsaan.

Jaaha, poika tuli...eiku menoks.
 
Jiihaa, pari tuntia siellä meni. Lapsetkin näki yhteiskunnan kermaa; mm. koko käytävä tulvi kun eräs 2.8 promillea puhaltanut mies kusi alleen (lorotti varmaan 5 minsaa putkeen, puolet porukasta meinasi oksentaa ja puolet nauroi hysteerisenä :LOL: ), ja joku muuten hyvän miehen vaimo juoksi ukkoaan pakoon pitkin pihoja ja käytäviä ukon mätkiessä aina kun iskuetäisyydelle pääsi :xmas:
(tuon mätkimistapauksen aikana lapset tosin oli vessassa, ja hyvä niin)
 
joo
Onneksi me voidaan mennä yksityiselle.

Paitsi jos on liian sairas ja joutuu Lastenklinikalle. :( Vaikka siellä ei ole kuin lapsiperheitä on se muuten perceestä.

Mikä Kowalskin tyttöä/poikaa tänään vaivasi?
 
Minttu
Olemmekohan me tavanneet? Olitko pojan kanssa päivystyksessä su-ma välisenä yönä viime viikolla? =) Jonotit 2,5h ja teit sen kyllä selväksi muillekin. Ja se romaninainen "avusti" asian kuuluvaksi saamista aika mukavasti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Onneksi me voidaan mennä yksityiselle.

Paitsi jos on liian sairas ja joutuu Lastenklinikalle. :( Vaikka siellä ei ole kuin lapsiperheitä on se muuten perceestä.

Mikä Kowalskin tyttöä/poikaa tänään vaivasi?
Mikään ei estä meitäkään menemästä yksityiselle, lapsilla on kyllä vakuutus.

Isompi "Vauhtia ja vaarallisia tilanteita"- lapsistani mursi sormensa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Olemmekohan me tavanneet? Olitko pojan kanssa päivystyksessä su-ma välisenä yönä viime viikolla? =) Jonotit 2,5h ja teit sen kyllä selväksi muillekin. Ja se romaninainen "avusti" asian kuuluvaksi saamista aika mukavasti?
Emme ole tavanneet; su-ma yönä nukuimme kotona :) ja mä keskityn yleensä ihan vaan lapsiini, en siihen että kaikki tietää kauanko ollaan jonotettu. Eikä me kyllä olla jouduttu jonottamaankaan miesmuistiin tuntia kauempaa.
 

Yhteistyössä