Saako yli 55-vuotiasta työkaveria edes yrittää...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piristystä työpäivään...kö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piristystä työpäivään...kö?

Vieras
Olen 29 v. Olen aina ollut samanikäisten tai nuorempienkin miesten perään. Vaan nyt tulikin vastaan sellainen tapaus, että jalat meni alta! Uudessa työpaikassa on 55-vuotias työkaveri, aivan ihana mies! Huumorintajuinen, hauska, huomioonottava... Katsoo syvälle silmiin kun juttelee, ja juttelee paljon. Tulee useamman kerran päivässä käymään minun työhuoneessa. Eikä ulkomuodossakaan vikaa, kiinteän lihaksikas ja rasvaton, juoksee kymmeniä kilometrejä viikossa, ja se näkyy! Sainpas todeta että ennakkokäsitykset, jonka mukaan 40+ miehet ovat jo toinen jalka haudassa oli täysin väärä.

Vähän vaan mietityttää, kun: a) miehellä on poika, joka on minua vain kolme vuotta nuorempi ja b) työkaveri! Saako niihin sotkeutua?

Yrittääkö vai eikö yrittää? Joo, mielenkiinto ei välttämättä ole molemminpuolista, mutta... kuumottaa!

No voihan sitä yrittää jos oot suunnilleen varma et se on sun elämäs mies. Ihan huvikseen ei kannata sotkea työpaikan kuvioita, siitä voi joutua kärsimään koko henkilökunta. Eikä tossa iässä silleen mitään, tosin se voi ajatella että sä olet joko isähahmoa hakeva likka tai sitten ei ota sua tosissaan. Mut ei sitä ikinä tiedä, on niitä pareja joilla menee hyvin eikä ikäero haittaa.

Yhteistyössä