Saako yksinasuva ihminen apua sossusta pyykinpesukoneen hankitaan jos taloyhtiössä ei ole pesutupaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
Jos apua saa, niin voiko maksusitoumuksen saada esim. gigantiin? Jos netin kautta tilaisi koneen?

Täällä on vain kaksi liikettä jotka myyvät koneita ja niissä koneet niin kalliita, että jää itselle maksettavaa ainakin 100€ eikä talous kestä sitä.

Turha soittaa suutansa, että mene töihin. Mä opiskelen työvoimapoliittisesti ja saan työmarkkinatukea ja asumistukea. Lisäksi lapsi on mulla n. puolet ajasta joten menoja on senkin suhteen vaikka sossu ei sitä huomioikaan.

Melkein sanoisin että ei saa yksineläjä, lapsiperhe kyllä. Ja toisekseen ei ne mitään uutta konetta avusta vaan kierrätyskeskuksesta tms. Siinä on joku hintaluokka, joitakin kymppejä mitä autetaan. Aina kannattaa silti kysyä.

Ja monasti sossu vaatii sen kuitin, eli sun pitäisi ensin saada se kone ostettua ja sitten toimitettua se kuitti sossuun jossa ne sitten joko huomioi sen tai sitten ei.

Ite veikkaan että todennäköisesti et. Yleensä jos jotain saa, sen saa niin että ensin pitää se itse maksaa ja sitten kuittia vastaan saa jonkun tietyn osan siitä summasta itselleen takaisin.. Näin oli ainakin Tampereella, kun hankin pinnasängyn ja rattaat pari vuotta sitten

Suosittelen tätä.
http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/pyykinhoito/pyykinpesukoneet/WOR20152FN/bosch-pyykinpesukone

Parempia arviointeja täältä.
http://www.markantalo.fi/product/kodinkoneet/pyykinhoito/pyykinpesukoneet/WOR20152FN/RatingBV

Ei täällä todellakaan ole mitään kierrätyskeskusta mistä saisi koneen ostettua. Ottakaa nyt huomioon, että kaikki ei asu jossakin isommassa kaupungissa.

Kyllä täällä saa lapun konetta varten eikä tarvitse tehdä niin, että ensin pitää ostaa kone ja sitten näyttää kuitti. Mistä ihmeestä sossun rahoilla elävällä edes olisi varaa ostaa ensin kone ja sitte vasta hakea tukea?!?

Saan toimeentulotukea muutenkin vaikka joku väitti etten saa.

[QUOTE="a p";25457884]Ei täällä todellakaan ole mitään kierrätyskeskusta mistä saisi koneen ostettua. Ottakaa nyt huomioon, että kaikki ei asu jossakin isommassa kaupungissa.

Kyllä täällä saa lapun konetta varten eikä tarvitse tehdä niin, että ensin pitää ostaa kone ja sitten näyttää kuitti. Mistä ihmeestä sossun rahoilla elävällä edes olisi varaa ostaa ensin kone ja sitte vasta hakea tukea?!?

Saan toimeentulotukea muutenkin vaikka joku väitti etten saa.[/QUOTE]

Sanoppa se, siinä on monella ihmeteltävää että mistä ne rahat ensin tehdään!

[QUOTE="suski";25458216]itse elän yksin, eikä täällä ole pesutupaa, joten anoin pesukoneeseen maksusitoumusta. sainkin sen ja juurikin giganttiin. kysy ihmeessä![/QUOTE]

niin ja siis tosiaan, en saanut rahoja tililleni, vaan maksusitoumuksen, joten netistä en voinut konetta ostaa. paikan päälle piti mennä. siellä sain neuvoteltua vielä kuljetuksen ja asennuksen kaupan päälle.

Yhteistyössä