vieras
Siis jos saa työttömyyspäivärahaa tms. mutta ei säännöllisiä palkkatuloja ni estääkö se depitin saannin?
mulla on miehelle rinnakkaiskorttina debit vaikka on luottohärö..Alkuperäinen kirjoittaja k:mulla on kahdesta pankista eikä mitään tuloja,ehtona oli ilmeisesti vain että yli 20 ikää eikä mitään häiriömerkintöjä..
Taitaa riippua vähän pankista.Alkuperäinen kirjoittaja k:mulla on kahdesta pankista eikä mitään tuloja,ehtona oli ilmeisesti vain että yli 20 ikää eikä mitään häiriömerkintöjä..
Tuleeko luottohäiriömerkintä jos kela on maksanu opintolainat pankille ja nyt maksaa kelalle niitä ite takasi...???Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:mulla on miehelle rinnakkaiskorttina debit vaikka on luottohärö..Alkuperäinen kirjoittaja k:mulla on kahdesta pankista eikä mitään tuloja,ehtona oli ilmeisesti vain että yli 20 ikää eikä mitään häiriömerkintöjä..
luottohäiriömerkinnästä tuli mulle ainakin ihan ilmotus kotiin, eli jos ei ne uo:ssa ole käyny niin tuskin mitään merkintääkään on...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleeko luottohäiriömerkintä jos kela on maksanu opintolainat pankille ja nyt maksaa kelalle niitä ite takasi...???Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:mulla on miehelle rinnakkaiskorttina debit vaikka on luottohärö..Alkuperäinen kirjoittaja k:mulla on kahdesta pankista eikä mitään tuloja,ehtona oli ilmeisesti vain että yli 20 ikää eikä mitään häiriömerkintöjä..