Saako varattu mies/nainen mielestäsi flirttailla muiden kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko flirttailu pettämistä? Minkä lasket flirttailuksi? Onko viaton flirtti ok, jos sitä ei tee iskemismielessä? Voiko ihminen flirttailla tajuamatta sitä itse?

Mielestäni viaton flirtti on ihan ok. Usein ihmiset flirttaavat jopa huomaamattaan..joskus on vaikeaa erottaa, mitä on flirttaaminen. Vitsailu vastakkaisen sukupuolen kanssa voi jo välillä vaikuttaa flirttaamiselta.

Mä en laske flirttailua pettämiseksi,kunhan se tosiaankin pysyy vaan viattomana flirttailuna.
Ja joo,flirttailla voi tajuamatta sitä ite:ite oon kerrankin iskeny yhel miehel silmää enkä edes ite tajunnu,kaveri huomautti asiasta :whistle:

Viaton flirttailu on ihan okei, sellainen ystävällinen käytös siis; hymyily, vitsailu, jopa silmänisku, jos sen tekee ihan ilman mitään iskutarkoitusta. Puolison lähellä ei kannata kuitenkaan flirttailla muille, se voi loukata kumppania. Flirttailuhan on ihan kohteliasta, monissa ammateissa flirttailu asiakkaiden kanssa kuuluu tavallaan asiaan. Ja huomaamattaan voi kyllä flirtata, mä heitin ihan viatonta läppää yhden miespuolisen ystäväni kanssa ja kiusoittelin häntä niin tyttökaverini väitti minun flirttaavan :o

no miksei vois? mie ainaki flirttailen monesti ihan tietämättäni. ei sen tartte mitään sen kummempaa tarkottaa. kyllä sen sitte huomaa jos se flirtti on ihan iskumielessä tapahtuvaa ;) :whistle:

siis mä ainakin käyttäydyn samalla tavalla puolison kanssa ja ilman puolisoa. jos ystävällinen käytös, vitsailu ja hymyily jne. lasketaan flirttailuksi niin aika kummallista :(
mielestäni flirttailu ei kuulu enään suhteessa olevalle, se on mielipiteeni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis mä ainakin käyttäydyn samalla tavalla puolison kanssa ja ilman puolisoa. jos ystävällinen käytös, vitsailu ja hymyily jne. lasketaan flirttailuksi niin aika kummallista :(
mielestäni flirttailu ei kuulu enään suhteessa olevalle, se on mielipiteeni.

Minkä sinä sitten lasket flirttailuksi? Onko sellainen vastakkaisen sukupuolen kiusoittelu flirttiä? Se voi nimittäin joskus vaikuttaa siltä, vaikkei sillä tarkottaisi mitään sen kummempaa.

Jotakin tällä nyt vissiin haet, mutta mitä? Ympäripyöreään kysymykseen tulee ympäripyöreitä vastauksia. Itse olen naimisissa tapaflirttailijan kanssa ja voin sanoa, että moukkamainen flirttailu muiden kanssa loukkaa silloin, kun on itse läsnä. Varsinkin, kun useimmat naiset unohtavat, että olen läsnä, ja vastaavat mieheni flirttiin vaikka seison vieressä. Siinä sitten arvon, näytänkö kiukkuni vai en. Useimmiten vihellän jollain tavalla pelin poikki.

Kaikki flirttailu on OK, mitä ei tehdä iskumielessä, lyhyesti sanottuna. Eri ihmiset laskevat flirttailuksi niin eri asiat, ei sille ole yksiselitteistä määritelmää.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Kaikki flirttailu on OK, mitä ei tehdä iskumielessä, lyhyesti sanottuna. Eri ihmiset laskevat flirttailuksi niin eri asiat, ei sille ole yksiselitteistä määritelmää.

No ei kyllä ole, jos se toista loukkaa. Paitsi tietysti, jos itse on se flirttaaja ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kissa:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:

No ei kyllä ole, jos se toista loukkaa. Paitsi tietysti, jos itse on se flirttaaja ;)

No tuskimpa ketään loukkaa sellainen flirtti, mitä ei tehdä iskumielessä. Esim. vitsailu ja kiusoittelu voi vaikuttaa flirtiltä, vaikka sillä ei mitään tarkottaisi.

No, kyllä se ainakin minua loukkaa. Vitsailu, kiusoittelu ja silmiin tuijottelu/ pahimmillaan toisen eukon ulkonäön kehuminen (=flirtti) oman akan läsnäollessa tosiaankin loukkaa. Vaikka ei siis mitään tarkoitakaan, koska "flirttaaja" on kolmen promillen humalassa.