Saako työvoimavirkailija levitellä toisten tietoja julkisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hullu suku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hullu suku

Vieras
Kirjoitan nyt harmaan ja tänne eri palstale missä en juuri kirjoitele, koska haluan todellakin pysyä 'piilossa'.

Meillä on hiukan erikoinen suku,tai siis äidin puolelta.
Jokainen haastaa parhaansa mukaan riitaa,kukaan ei usko juuri ketään ja aina skeidaa puhutaan,ja perinnöstä tapellan vaikka kukaan ei ole kuollut.
No nyt kun minun äitini äiti eli mummoni on tullut vanhemmaksi hän haluaa uskoa jokaista lastaan,eihän kukaan nyt päästään tämmöistä keksi plääp plääp pläää,ja mikä pahinta nyt muutkin jo uskovat tätä täyttä soopaa.

Eli äiti elää yksin kaupungin vuokra-asunnossa on työtön ja niin ollen saa kelasta päivärahaa ym..

Äitin sisko:(
Hän on 'kuulemma' tämän äitini alueen työvoimatoimistossa töissä,siis kuulopuhetta eli ei varmaksi ole vielä todistettu.
No nyt äitini oli käynyt omalla äidillään eli mummollani,
ja nyt mummoni väittää että tämä äitin sisko on sieltä töistä löytänyt äidin tietoni.
Ja hän oli sanonut mummolle että äitini on muuttanut ja hänen puhelinnumeronsakin on muuttunut,
oli kuulemma oikein töistä ottanut koneelta selvää ja näin hänellä oli MUKA antaa äitini osoitteet mummolle,ja oli tosiaan antanut jonkin paperilapun jossa siis oli ihan oikeasti joku osoite ja puh numero,
mummo tietysti harmissaan kun ei äiti ollut itse muutostaan puhunut!?!
No ei siinä,
äitini ei ole kyllä mihinkään muuttanut ja se puhelin numerokin oli ihan outo?
Nyt kysynkin että onko noissa työkkäreissä joku 'johtaja' tms. mistä voisi selvittää onko tämä äitini sisko siellä OIKEASTI töissä ja mistä tämmöisiä osoitteita on sitten antanut eli onko joku toinen saman niminen tässä samassa kaupungissa kun äitini?
Ja muutenkin,
olenko minä nyt käsittänyt jotenkin väärin mutta eihän noita tietoja saa edes työkkärin virkailija levitellä edes omille äiteilleen ja etenkin kun nämäkin täysin valheellista tietoa:(
Mitä jos nyt oikeasti äitini saakin jonkin kurssi tai työpaikan niin kiva jos työkkäri laittaa kaikki johonkin virheelliseen paikkaan ja näin äitini saa karenssi kun ei ole oikeat osoitteet siellä selvillä.

Äiti vain nyt kovin ihmeissään siis ja ei todellakaan tiedä mitä nyt tekisi?Miksi jatkuvasti pitää tapella ja valehdella:(

Eli mistä tätä sotkua nyt kannattasi alkaa selvittämään ?

No toisaalta nyt ei varmaan kukaan ihmettele miksi olen katkaissut välini koko kyseiseen sukuun äidin puolelta:D Kun ei vaan jaksa olla siinä sotkussa aina mukana:(

No sanoin jo äitille että ottaa sinne työkkäriin nyt heti yhteyttä:(
Tosiaan varmaksi en voi sanoa että tämä sisko on siellä töissä mutta näin hän itse väittää kaikille,ja toi on outoa että tämä sisko oli antanut jotain omituisia osotteitakin.

Vaitiolovelvollisuus!!entäpä täällä...Saako KELAn työntekijä tutkia ihmisten tietoja?eli pojan tyttöystävän äiti urkkia tietoja pojan isän tuloista yms.????Poikamme tyttöystävän äiti KELAssa ja opintukiasioita olivat pähkäillleet että paljonko...KELAn täti sitten urkkinut ilman lupaa tiedot ja laskenut alustavasti...

Alkuperäinen kirjoittaja Hullu suku:
Tosiaan varmaksi en voi sanoa että tämä sisko on siellä töissä mutta näin hän itse väittää kaikille,ja toi on outoa että tämä sisko oli antanut jotain omituisia osotteitakin.

Siis suku ei tiedä, missä tämä tätisi on töissä... Just.

Varmaan siellä työkkärin listoilla on toinen samanniminen henkilö. Mä kysyisin ensimmäisenä asiaa siskolta. Okei, hän on menetellyt väärin, mutta sukulaisten kanssa kannattaa ensin selvittää asioita kasvotusten ja sitten vasta virallisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En minäkään tiedä missä setäni ja tätini ovat töissä tai edes missä he asuvat. Serkkujakin minulla on, mutta heistäkään en tiedä mitään... Ei vaan olla missään yhteydessä oltu vuosikymmeniin...

Katso Työkkärin nettisivuilta löytyykö tätisi nimi sieltä. Ainakin (en tiedä vaikka kaikissakin olisi...) joidenkin työvoimatoimistojen sivuilta näkee kaikki henkilöt, jotka ovat ko. paikassa töissä. Eli www.mol.fi --> työ- ja elinkeinotoimistot --> (oikealta) työ- ja elinkeinotoimistot ja siitä vaan selaamaan ;) (En osaa tehdä linkkiä!)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kuten kerroin,suku on enemmän kuin outo:(
Ja eihän äitini puolen suku tiedä sitäkään missä minä mm. asun,ja ihan siksi kun tämä äitin suku tappelee kokoajan ja puhuu toisistaan .......
Eli minun os tietoni on salaiset juuri siksi kun minä en halua heidän sotatantereelleen:(
Tosin eihän sitä voi kukaan uskoa jos itsellä ei omakohtaista kokemusta:(
Valitettavasti kun sukuaan ei voi valita,mutta onneksi nykypäivänä voi os tiedot ja puh numerot laittaa salaiseksi:D