A
"aapee"
Vieras
[QUOTE="vieras";25560919]juuri näin. Ja laita koko summa, verottaja vähentää siitä itse omavastuun.[/QUOTE]
Onko se omavastuu tuon 600e?
Onko se omavastuu tuon 600e?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä sain väheettä omalla autolla kun tein keikkahommaa. Sin kannattaa laitta kunnolliset selitykset ajopäiväkirjoineen. Mulle hyväksyttiin jopa koulun bussimatkat .
verotukseen voi opiskelijaki laittaa kerran kolmesa vuodess titokoneen tai uusia tietsikaohjelmia jso osaa vain HYVIN PERUSTELLE että miksi on tarvinnut ne.
Näin juuri. Valituskirjelmässään hän painotti sitä, että kuka on vastuussa lapsesta, jos hänen pitäisi jättää se sinne pihalle yksin sen vuoksi, että ehtii siihen bussiin, millä on töissä ajallaan. Seuraavalla bussilla hän tosiaan myöhästyisi töistä ihan reippaasti, ei mitään parilla minuutilla. Ja toisaalta verovirasto ei voi vaatia ketään sovittelemaan työaikojaan sen mukaan (eikä se olisi tässä tapauksessa edes onnistunut).
Tulonhankkimiskulut
Onko tietokone opiskelijan tulonhankkimiskulu, jos hän käy iltatöissä Mäkkärillä?
vaikka opiskelija ei kävisi töissä hän saa tietsikan vähentää. Opiskelu on tulonhankkimista
Aina kananttaa teietenkin vielä laitta a perustelut että miksi. Useimmiten menee läpi
ja riippuu tietenkin mös alasta, esim merkonomi voi vähentää, koska tarvii työssään konetta, mutta joku kujettaja taas ei vältämätät saa.No ei muuten pidä paikkaansa. Jos opiskelu on täydennyskoulutusta silloin VOI olla mutta sekin on poikkeus.
Tälläkään ei pitäisi olla mitään merkitystä. Se sanotaan siellä ohjeissa erittäin selvästi, että oman auton käyttöä ei hyväksytä myöskään lapsien hoitoon kuljettamiseen. Tällä perusteellahan kaikki niitä saisivat.Mun ystävä sai matkakulut oman auton käytöstä sillä perusteella, että kun päiväkoti aukeaa 6.15, hän ei ehdi seuraavalla bussilla töihin ajoissa. Ja koska lasta ei voi jättää päiväkodin pihalle yksin odottamaan, se hyväksyttiin selitykseksi.
Niinhän se tuo SDP ministeri sanoi, loppuu se verorahoilla herkuttelu.
tämäkin oli että JYVÄSKYLÄN alapuolella, siellä kun julkisetkin toimivat hyvin. Mutta täällä lapsiss akun autoja ei välttämättä edes kulkje kuin yksi aamulla ja toinen ilalla niin täällä sitä ei poisteta.Kyllönen, tuo kaikkien kateellisten äiti, on kylläkin vassareiden edustaja kabinetissa. Ja sitäpaitsi, hänen aloitteensa taisi koskea työnantajan maksamien verovapaiden kilometrikorvausten leikkaamista.