saako tulla valittamaan ja kysymään?

siis jos joku varastaa puhelimen??
sun työaikana..
jos huomaat sen heti,ni järjestyksen valvojalle ilmoitus ja se hoitanee asian eteenpäin..joko asiakas antaa tutkia löytyykö puhelinta tai sit soitetaan poliisit paikalle,mutta sit on oltava ihan varma kuka sen on tehnyt..

Mä tiedän kuka se oli,eli tapahtui niin että mä tulin töihin ja yks porukka halusi mun kans lähteä vip huoneseen ja juomaan shampanjaa,sekä he pysivät että meen tanssimaan,no mä menin ja sitten huomasin että kännykkä ei ole missään, mä kerroin vartialle,muttei hän voi tehdä mitään,kun ei ole varma kuka heistä se oli ja KUN menin vessaan he lähtivät kaikki,näin meni ensimäistä kerta mutta sairasta porukka...
Mun kaveri soiti kännykkään ja he sanoivat että he ovat Paimiossa ja että tuovat känny,mä odottin ja koko päivää meni huonnoksi heidän takia,eikä kukaan tuonut,no,sitten soitin miehen kännykkästä ja joku ämmä vastasi että se mies laitoi vahinkoon mun kännykkä ja että saat sen takaisin ja mä haukkuin ämmä ja sanoi mitä hittoa sun mies sitten tekee strippibaareissa ja vielä varasta kännykköitä ja sitten he laitoivat luuri kiinni sekä koko kännykkä....

siis periaatteen vuoksi..

Onpas teil kumma vartija....
toivotaan et saat sen takas..älä enää kanna puhelinta työaikana mukana tollai..ni pysyy tallessa..
Olisin itse ihan hiilenä ja olisin jo kanssa haukkunut kaikki lyttyyn jotka mun puhelimeen vastaisivat:D

kaikilla tytöillä on puheli mukaana ja aina mä odotan jos joku soita vaikka asiakas ja kysyy että olenko töissä tai ei,kun se oli jo monta kerta,mutta ensimäistä kerta niin että joku asiakas varasta kun mä vielä tanssin,mutta jos saan ystävällisesti komentti mitä kannatta tehä :ashamed: ...mun mies sanoi että jooko laitetaan kiinni tai odotat huomiseen asti,mut,mut,en tiedä en ainakaan jaksa odotta,kun ärsyttä tommonen käytös

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Osta uus. Kännykät ei paljoo maksa.
kyllä ne on halppoja :D mutta mua kuitenkin jää ärsyttämään tää kaikki :kieh: en ikinä uskonut että päivää menee noin huonosti :/ :headwall: |O :'( :/
Semmosta se on kun on tuollases työs. Varkaita löytyy.

v
Eikö työpaikallas omaa omaisuutta voi säilyttää lukkojen takana?Kai teillä joku tila minne asiakkaat ei saa tulla? Ei ne miehet arvosta teitä, kunhan tiiraavat...Jos tuokin porukka ois arvostanut niin ei kännykkääsi ois varastanut. Varo etteivät tuu vielä oves taakse:(

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Eikö työpaikallas omaa omaisuutta voi säilyttää lukkojen takana?Kai teillä joku tila minne asiakkaat ei saa tulla? Ei ne miehet arvosta teitä, kunhan tiiraavat...Jos tuokin porukka ois arvostanut niin ei kännykkääsi ois varastanut. Varo etteivät tuu vielä oves taakse:(
ei ne arvosta,I know....
harvoin on miehiä jotka arvosta

Yhteistyössä