Saako toisten omakotitalon pihalla käydä leikkimässä, kun talon omistajat eivät ole kotona?

no
EI!!!!
meillä naapurin lapselapset kävi meijän trampalla/leikkimökissä kun olimme itse sisällä niin kävin sanoon et vain silloin saa tulla kun omat lapsetkin on pihalla.
 
Tanja
No ei todellakaan! Mä ainakin saisin heti karseen argh- kohtauksen, jos jotkut tulis meidän poissaollessa levitteleen lelut pitkin maita ja mantuja, saati että tavaraa ois hävinny.. Kuis tommonen kyssäri? Onko sulle käyny noin?
 
nn
ei, mut jos on epäily niin kandee laittaa kyltti ykistyialuen, pääsy mielletty -kyltti ja kameravalvonta (tieto siitä pitää olla), tallentava sellainen ja tehä rikosilmoitus kotirauhan rikkomisesta todisteiden kanssa.
 
no ei.
mutta kun mä olin lapsi, niin me naapuruston lasten kanssa kyllä tuota harrasteltiin salaa :ashamed: joskus alta kymppi veenä, muistaakseni. Oli niin "jännää" mennä "mikon" pihaan leikkii ku "mikko" ei oo kotona tai "mikon vanhemmatkaan".
en kyllä muista, että ois mitään leluja "pöllitty" tms. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
No ei. Tarviiko edes kysyä???????????
Tarvii kysyä, koska meidän piha on katumme lasten yleistä leikkialuetta ja kun sitten kuukausia tätä touhua katseltuani ystävällisesti huomautin naapurin rouvalle, että olisi kiva jos pihassamme ei leikittäis ilman lupaa ja varsinkaan kun me ei olla kotona. Ei ole kiva palata töistä/ mökiltä niin että omat lelut ja mopot pitkin ojia vastassa ja osa tavaroista hukassakin. Meidän 2-vee kun ulkoilee vallan kanssamme ja omassa pihassa niiin hän ei niitä leluja sinne raahaa tai hukkaa. Joten ei tunnu kivalta ostella aina uusia hiekkaleluja, kun naapurit lapset on ne kadottaneet.

Naapurin rouva kuitenkin suuttui mulle totisesti ja lähes tulkoon haistatteli vastaukseksi. Sanoi siis että heitä on turha syyttää ja lapset pitää vissiin sitoa telaketjuilla omaan pihaan kun naapurit on tollaisia...

Tämä kyseinen naapuri oli viel nähty itse istumassa meidän hiekkisen reunassa lapsineen meidän ollessa töissä. Eli mä oon nyt sitten kusipää, kun yiritän asettaa rajoja omalle pihalleni.l
 

Yhteistyössä