Saako teistä vammaiset harrastaa seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
hei daa
Kyllä saa. Tuli tuossa eilen illalla viimeksi harrastettua seksiä mieheni kanssa. Ja arvaa mitä, mieheni on vammaton ja silti nautti. Ja minä myös.

Ihme kysymys. Aivan sama kysymys, kuin kysyttäisiin, et saako kaljut harrastaa teidän mielestänne seksiä?
 
Hanitus
Tottakai saa! Sitä paitsi vammaisia on niin monenlaisia,osaa tuskin edes mikään seksi kiinnostaa ja osaa taas et osaa ulkoapäin edes vammaiseksi sanoa. Kaikki vammat eivät näy!
 
vammaiset kyllä, kehitysvammaiseten kohdalla miettisin keh.vamman syvyyttä, koska helposti joutuvat hyväksikäytön kohteeksi, mutta tosiaan jos kyse ihmisestä joka on vammainen muuten kuin älyllisesti niin totta ihmeessä, eihän se kelleen kuulu...
kehitysvammaisissakin toki monia jotka seksiä harrastavat ja ihan oikeutetusti, mutta keskivaikeastikin keh.vam. ei välttämättä ymmärrä mistä kyse eikä osaa sanoa ei, jos joku seksiä ehdottaa... :/
 
vierailija
Jopas oli kysymys. Kuvitellaan tilanne, että olet perheellinen naimisissa oleva ihminen. Sitten sattuu tapaturma. Menetät näkösi tai kuulosi tai liikuntakykysi. Senkö jälkeen ei enää saisi harrastaa seksiä? Kuka tahansa voi vammautua milloin tahansa. Tämä kannattaa pitää mielessä, jos tulee tuollaisia kysymyksiä mieleen.
 
Tottakai seksiä saapi harrastaa mutta ehkäsyssä saavat kyllä olla tarkkoja varsinkin jos heidän "vammautensa" on periytyvää. Minusta tuntuu itsekkäältä tehdä lapsi jos tiedetään että siitä tulee vammainen. Antaa toiselle nyt valmiiks huono elämänlaatu tieten tahtoen..
itse tunne erään tapauksen ja todella inhottavaa katsella viatonta lasta kun tiedetään et se jossain vaiheessa joutuu pyörätuoliin..
 
voiko typerämpää kysymystä olakkaan.

mun käsittääkseen vammaiset on ihmisiä siinä missä muutkin.

pitäiskö kaikilta esim sokeilta ommella luukut kiinni ja miehiltä vehje pois.
Kaikki pyörätuolissa olevat, kuurot, ja kaikki muut rajotteiset mitä ikinä onkin.

Ei kukaan voi sanoa kellä oikeus. Jokainen aikuinen voi harrastaa toisen aikuisenkanssa seksiä jos vaan kykenee ja haluaa.
 

Yhteistyössä