Saako teillä lapset( omat ja vieraat ) rampata sisällä vähän väliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kipis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kipis

Vieras
Mulle tuli hirviöäiti fiilis kun tein stopin tolle. Mutta jumankekkuli kun pahimmillaan 5 lasta ( 2 omaa ) tulee olkkarin ovesta sisään ja menevät toisesta ovesta ulos, oikein ikinä mitään asiaa ei ole, kunhan jotain etsivät. Ja kun sisältä hakevat jotain niin taas koko lauma tulee.

Meni hermot.

Onko muita julmureita?

:wave: Inhoan sitä kun tänne tulee kavereita! Äsken meni hermot kun väsyneenä tulin kotiin ja vastoin sopimusta sisällä oltiinkin kaverien kanssa leikkimässä..

Yks lapsi kerrallaan saa hakea jonkun jutun, jos on unohtunut. Ovikelloa ei sais mielellään soittaa vaan opettelevat koputtamaan. Myöskään kengät jalassa ei lompsita. Joo, olen ihan julmuri :whistle:

Ei voi teljetä ei, mutta tulee tonnikaupalla paskaa sisään, hiekkaa ja just ruohokin leikattu, paljoin jaloin tuolla menevät joten voi vaan kuvitella paljon sitä ruohomujua on sisässä.

Sanoin että jos ramppaus ei lopu ( tietty jos jotain oikeeta asiaa on/ tarvitse hakea jotain sisältä ) saa tulla, mutta muuten meidän lapset tulee sisään kokonaan ja vieraat menee kotiinsa.

Mä otan aina kesäksi matot pois. Iltaisin on sitte helppo mopata lattiat puhtaaksi. Tai vaikk avälillä päivälläkin.
Ja lapset oppii kyllä pyyhkimään jalkansa, jos oven edessä ja eteisessä vaan on kunnollinen matto.

Ei kyllä tulis mieleenkään alkaa moppaamaan lattioita joka ilta vain siksi että nassikat saa painattaa sisään-ulos oman mielensä mukaan :D

Tuskin ne nyt pilalle menevät.

Ovella ei ravata jatkuvasti ja jos ei sana kuulu niin laitan oven lukkoon. Inhottavaa jos koittaa saada nuorempaa nukkumaan ja ovella kuljetaan millon mitäki hakemassa |O Jankutuksen jälkeen tää asia alkaa kuitenkin olla hoidossa, ja tyttö ymmärtää että juodaan ja käydään pissalla ennen uloslähtöä jolloin asiaa sisälle ei pitäs 5min päästä olla.

Yhteistyössä