Saako teillä käydä lasten kaverit kylässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Meillä saa, mutta ihmetyttää kun kaveri on aika tiukkis tuossa asiassa. Lasten kaverit ovat tervetulleita tosi harvoin.Hänen lapset käy kyllä meillä mutta siellä ei saa käydä kuin varmaan kerran kaksi parissa kuukaudessa jos sitäkään...

Meillä saa käydä milloin vaan mutta lapset eivät saa asua kenenkään nurkissa eli vain pari kertaa viikossa saavat käydä. Raivostuttavaa kun jotkut vanhemmat pitävät meidän kotia iltahoitopaikkana.

Meillä saa käydä milloin vaan mutta lapset eivät saa asua kenenkään nurkissa eli vain pari kertaa viikossa saavat käydä. Raivostuttavaa kun jotkut vanhemmat pitävät meidän kotia iltahoitopaikkana.

No mä kyllä huolestuisin jos mun lasten kaverit tulis yksinään kylään - lapset kun on 2v ja vauva :D Mutta kunhan tuosta kasvavat niin toki kaverit saa tulla kylään mutta naapuruston lastenhoitajaksi en sentään ala ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

eli miten ne silloin voi tulla milloin vain?
ihme sekoilija.
ja joo meille saa tulla milloin vain jos meillä ei ole muuta sovittuna..

Saa tulla ja kyllähän niitä kavereita käykin aika taajaan =)

Tosin harrastukset verottavat muutamina iltoina viikossa niin ettei silloin enää saa tulla samana päivänä mutta toisina päivinä kyllä =)

meillekin saa tulla. välillä kuitenkin rajoitettava saman talon porukkaa, kun ovat arkenakin sitten ainakin yhdeksään tai ylikin. joskus yläkerran isä käy lapsille ilmoittamassa, että menee lenkille ja sen jälkeen pitää tulla kotiin. vähän ärsyttää,kun multa ei kysytä, että sopiiko se.
kerran yläkerran äiti toi poikansa meille (sisko jo oli) ja tuumasi, että menee käymään huoltiksella. silloinkin olin hiukan :o
ite ei koskaan vois toimia noin.
useammin meille kuitenkin tunkevat leikkimään ja väsyneenä se laittaa välillä sapettamaan.
vaikka onhan se kiva, että lapset viihtyy ja kaikilla on kivaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja mömmö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

eli miten ne silloin voi tulla milloin vain?
ihme sekoilija.
ja joo meille saa tulla milloin vain jos meillä ei ole muuta sovittuna..

Ite sekoilet kun et osaa lukea. Meille saa tulla milloin vaan, mutta saahan se minua ärsyttää. Lapset ei saa tehdä samaa kiusaa naapureille ja siksi pääsevät harvemmin kyläilemään. En halua olla yhtä huoleton vanhempi kuin niiden lasten vanhemmat joiden lapsi on meillä 8 tuntia 6-vuotiaana ilman että kukaan kyselee perään. Ärsyttää siis vanhempien asenne, ei kai se niiden lasten vika ole että vanhemmat ei tajua kohteliaan vierailun perusssääntöjä. Minun mielestä 2 tuntia illassa on ihan riittävästi, mutta ketään en kotoani aja pois jos eivät ymmärrä lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Saavat tulla . Olen oikein mielissani. Valilla tuntuu heita olevan taalla aina kylassa, yokylassakin

mutta jos joskus talo täynnä yövieraita niin sitten joskus vastapainoksi taas rauhallinen ilta miehen kanssa kaksistaan, ainakin meillä (jos joskus hyvin käy eivätkä tajua että miksi äiti ei vastusta kylään yöksi menoa ollenkaan)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Saavat tulla . Olen oikein mielissani. Valilla tuntuu heita olevan taalla aina kylassa, yokylassakin

mutta jos joskus talo täynnä yövieraita niin sitten joskus vastapainoksi taas rauhallinen ilta miehen kanssa kaksistaan, ainakin meillä (jos joskus hyvin käy eivätkä tajua että miksi äiti ei vastusta kylään yöksi menoa ollenkaan)

Se paatos ollaankin tehty lasten kanssa, etta silloin kun mies kotona niin silloin ei mielellaan lapsia yokylaan. Eivatka silloin edes halua, vaan haluavat olla isan kanssa koko ajan

Yhteistyössä