Saako teidän tokaluokkalaiset luistimet itse tarpeeksi kireälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Tänään on koulussa talven eka luistelutunti ja opettaja oli sanonut että jokainen harjoittelee kotona luistinten sitomista, että osaa tänään sitoa luistimensa itse.
Lapsi lähti aamulla paniikissa kouluun, koska ei saa itse kiristettyä luistimia tarpeeksi tiukalle. Saako teidän 8- vuotiaat itse ne tarpeeksi tiukalle vai onko oma lapseni vaan tavallista huono voimaisempi?

Meillä ei tokaluokkalainen poika osaa laittaa kunnolla luistimia, sen sijaan eskari-ikäseltä tytöltä se käy näppärästi. :D Mutta pojan opettaja kyllä auttaa jokaista joka ei luistimia kunnolla kii saa, on siä monta muutakin ketä pitää auttaa.

Saa meidän ekaluokkalainen ja koulussa laittaa itse, mutta jos yhdessä mennään luistelemaan niin hän ja kolmasluokkalainenkin istuvat vaan penkillä ja pyytävät sitomaan.

Kiva kuulla, että minun lapseni ei ole ainoa tässä maassa joka ei saa kiristettyä itse luistimiaan. Käskin lapsen pyytää opettajaa kiristimään ne, mutta tuskin sitä tekee kun se on suurin piirtein Jumalan laki jos opettaja sanoo,että itse ne täytyy osata sitoa, silloin ei voi mennä apua pyytämään=(