Saako täällä kysyä näin synkkää kysymystä?

Varmaan sit jos olis ollut joku kauhea onnettomuus tai luonnonmullistus joka olisi tappanut mun perheen, sukulaiset ja ystävät. En haluaisi jäädä täysin yksin suremaan. Tai no mistä sitä tietää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
puolison kuoleman jälkeen yritin 3 kertaa epäonnistuen joka kerta :(
Miten voi olla mahdollista et 3x epäonnistuu??? Et oikeesti halunnut kuolla, oliko vain hätähuutoja?
Jos oikeesti haluaaa kuolla, siinä onnistuu ihan varmasti.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
puolison kuoleman jälkeen yritin 3 kertaa epäonnistuen joka kerta :(
Miten voi olla mahdollista et 3x epäonnistuu??? Et oikeesti halunnut kuolla, oliko vain hätähuutoja?
Jos oikeesti haluaaa kuolla, siinä onnistuu ihan varmasti.
Joka kerta joku läheiseni kerkesi valitettavasti väliin...
ilmeisesti ei ollut minun aikani lähteä koska niin ei päässyt tapahtumaan, siitä halusinko sitä tosiaan en ala sinulle sen ennempää tilittämään, jos olet joskus oman puolison menettänyt tiedät kyllä miltä silloin tuntuu..
 
luulen nyt
koska yksi elämä on vaan elettävänä, oli se sitten mikä oli niin olen ajatellut katsoa loppuun asti, ilman että itse sitä päättäisin- jos päättäisin itse elämäni, jotain hyvää ja tärkeää voisi kuitenkin jäädä kokematta...näin uskon ainakin nyt, kun olen terve...
 
En voisi, tai ainakin luulen niin. Mutta tohon et jos pehe kuolis niin en usko että sekään saisi tekemään itsemurhaa. Mulla oli työkaverina joskus nainen jonka mies tappoi itsensä ja heidän kaks lastaan ja hyvin tuolla näytti nykyään menevän ja siinä on todellisen selviytymisen esimerkki!
 
En osaa kuvitella sellaista tilannetta. Elämä ei ole aina helppoa, mutta jotenkin olen oppinut ajattelemaan, että ongelmat on kohdattava, ei mentävä niitä karkuun.

En kyllä uskaltaisikaan edes ajatella itsemurhan tekemistä vaikka sitä haluaisinkin, en ikinä pystyisi sitä raukkamaisuuttani tekemään.
 

Yhteistyössä