Saako täällä keskustella vapaasti?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saa keskustella. Ei ole paljon porukkaa. Välillä viestit menevät moderointiin, mutta jos ovat asiallisia ilmaantuvat kuitenkin yleensä palstalle jossain vaiheessa. Mutta jos on pitkiä ulkomaankielisiä lainauksia liitetty, saattaa robotti tulkita ne roskapostiksi, mutta muuten pelittää aika hyvin.
 
En oo trolli.
Harvoin siellä kirjoittelin, lähinnä luin, mutta nyt alkoi ottaa päähän kun siellä poistuu tosi paljon keskusteluja.
Tervetuloa joukkoon vaan! Jos mahdollista niin yritä olla välittämättä tuosta yhdestä vierailijasta joka yrittää aina sitkeästi häätää kaikki vähänkin uudemmat pois!
Ja jos jaksat niin rekkaudu, meitä rekkautuneita pyörii täällä aika vähän, ois mukava saada uutta verta joukkoon :)
 
Ei mielellään. täältäkin poistuu ketjuja ja normaalit sanat on kielletty. Väki pakenee vauuvalle.
Ensin ne pakenee vauvalle ja sitten tänne takas:ROFLMAO:
Mä tykkään itse täällä siitä kun on vähän vähemmän porukkaa, pysyy kartalla keskusteluista eikä ne katoa vaikka vähän aikaa olis jossain muuallakin. Tosin nykyään on vähän turhankin nirsosti väkeä:cautious:
Tää on mun mielestä ihanan kotoisa palsta:giggle:, tai oli ennen näitä heikennyksiä mitä tänne tehtiin eikä kaikkia ole vieläkään korjattu. Ärrinmurrin:mad:
 
No rekisteröidyin nyt sitten
Ja siksi tuota täällä varmaan kysellään jos Vauvalta siirtyy silloin tällöin porukkaa samasta syystä.
Hauska tavata @I AM :)
Kyllähän tuo ajoittain ärsyttää kun vauvalta laukkaa tänne porukkaa nillittään kun vauva ei toimi ja siellä sensuroidaan kaikki jne jne. Mut sitten samaan hikeen ne nillittää tästä palstasta miten hiljaista täällä on tai kun keskusteluaiheet ei olekkaan mieleisiä. Mutta eivät sitten kuitenkaan itse aloita keskusteluja:unsure::LOL:
Toki meitä on moneen junaan, eiköhän tänne kaikki mahdu!
 
  • Tykkää
Reactions: I AM
Hauska tavata @I AM :)
Kyllähän tuo ajoittain ärsyttää kun vauvalta laukkaa tänne porukkaa nillittään kun vauva ei toimi ja siellä sensuroidaan kaikki jne jne. Mut sitten samaan hikeen ne nillittää tästä palstasta miten hiljaista täällä on tai kun keskusteluaiheet ei olekkaan mieleisiä. Mutta eivät sitten kuitenkaan itse aloita keskusteluja:unsure::LOL:
Toki meitä on moneen junaan, eiköhän tänne kaikki mahdu!
No vaikka vähän hiljaisempaa niin sama meno näyttää täälläkin olevan trollien kanssa:D
Ehkä täälläkin alkaa olla vauhtia pian enemmän, on meinaan melkoinen sensuuri käynnissä siellä toisella puolen.:unsure:
Mutta se siitä, koitan olla aktiivinen ja keksiä jutun juurta edes joskus vaikka oonkin yleensä enemmän sivustaseuraaja:cool::D
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
No vaikka vähän hiljaisempaa niin sama meno näyttää täälläkin olevan trollien kanssa
Ehkä täälläkin alkaa olla vauhtia pian enemmän, on meinaan melkoinen sensuuri käynnissä siellä toisella puolen.
Mutta se siitä, koitan olla aktiivinen ja keksiä jutun juurta edes joskus vaikka oonkin yleensä enemmän sivustaseuraaja
En tiiä vauvan trolleista mutta täällä noilla lähtee välillä vähän keuliin, harvoin niihin viitsii edes kommentoida. Rauhoittuvat nopeemmin kun ei "ruoki". :)
 

Yhteistyössä