Saako sunnuntaina pistää pystyyn pärstäkuvaketjun? :D

[QUOTE="natalie";29308358]Katsoin kuvaasi tarkemmin. Vaikuttaa kuin silmäsi karsastaisivat hiukan. Tai sitten venytät silmäkulma ihoa siten että silmäsi menee tuollaiseen asentoon.
Ihan uteliaisuuttani kysyn: Karsastavatko silmäsi?[/QUOTE]

:O *kuvittelen tätä iskurepliikiksi* :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Pöj
[QUOTE="natalie";29308358]Katsoin kuvaasi tarkemmin. Vaikuttaa kuin silmäsi karsastaisivat hiukan. Tai sitten venytät silmäkulma ihoa siten että silmäsi menee tuollaiseen asentoon.
Ihan uteliaisuuttani kysyn: Karsastavatko silmäsi?[/QUOTE]

Niin muuten karsastavatkin! Ja nuo sieraimet, niihin mahtuu useampikin sormi :O
 
"natalie"
Alkuperäinen kirjoittaja Pöj;29308572:
Niin muuten karsastavatkin! Ja nuo sieraimet, niihin mahtuu useampikin sormi :O
Tarkoituksenani ei ollut saada provositua näitä trolleja. En kysyisi tätä keneltäkään suoraan, mutta käytin hyväkseni palstan anonyymisyyttä ja rohkenin kysyä.
Tarkoitukseni ei ole aiheuttaa mielipahaa. Jos näin kuitenkin kävi, olen pahoillani.
 
[QUOTE="natalie";29308694]Tarkoituksenani ei ollut saada provositua näitä trolleja. En kysyisi tätä keneltäkään suoraan, mutta käytin hyväkseni palstan anonyymisyyttä ja rohkenin kysyä.
Tarkoitukseni ei ole aiheuttaa mielipahaa. Jos näin kuitenkin kävi, olen pahoillani.[/QUOTE]

Juu, ei tietenkään ollut :)
 
kfkfkf
[QUOTE="natalie";29308694]Tarkoituksenani ei ollut saada provositua näitä trolleja. En kysyisi tätä keneltäkään suoraan, mutta käytin hyväkseni palstan anonyymisyyttä ja rohkenin kysyä.
Tarkoitukseni ei ole aiheuttaa mielipahaa. Jos näin kuitenkin kävi, olen pahoillani.[/QUOTE]

Sulla on ihan vitun ruma nenä, onks se jotenki vinossa tai jotain? Tarkoitukseni ei oo loukata, mutta ajattelin nyt vaan kysyä
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
anteeksi ja näkemiin
Kivoja kuvia.
Täytyy nyt (taas kerran) sanoa, että Bootyn ja Peyoten kuvista tulee aina hyvä mieli. Vapautunut nainen on nykyään - ainakin netissä julkaistuissa valokuvissa - tosi harvinainen ilmiö. Peyoten kuvassa on toki erittäin tyylitelty ilme, mutta en ole koskaan nähnyt Peyotelta tai Bootylta mitään törröhuulikuvaa.
Ja nyt sateenvarjot auki, siskot...
 
[QUOTE="natalie";29308812]Okei, ymmärretty. Minulla oli ihan syy kysyä asiaa. Täytyy perustaa oma ketju asian tiimoilta.[/QUOTE]

Sä voisit tehdä aloituksen meistä kaikista niin sulla olisi tekemistä koko ehtooks
 

Yhteistyössä