Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Aihe vapaa
Saako sekaantua ystävän exään?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Ainatoinen, post: 30868641"]</p><p>Moi, minulla on hieman erikoinen ongelma. Ihan ensiksi kerron että mä en hyväksy ystävien exiin sekaantumista yleensä. Mun ystäväni (paras) on todella kaunis ja näyttävä nainen. Baareissa hän aina herättää miesten huomion ja mä jään auttamatta seinäruusuksi. Muutaman kerran joku mies on saattanut tulla mun juttusille, ja mun ystävä heti hyökkää siihen tissit esillä ja vie miehen huomion. Muutama kerta sattunut että kaveri on vienyt nämäkin miehet kotiinsa ja ollut yhden yön niiden kanssa. Muutoin mun kaverilla on ihan erilainen miesmaku kun mulla, ja pari tyyppiä on ollut mun mielestä niin kiinnostavia että harmittaa kun ne on langenneet mun ystävään ja ovat kiellettyä riistaa sen jälkeen.</p><p></p><p>Nyt kävi sitten niin että yksi tyyppi tulipari viikkoa sitten baarissa juttelemaan mun kanssa, ja mun ystävä muuttui taas ihan kauheaksi, melkein väkisin vei tämän miehen multa testatakseen taas omaa vetovoimaansa. Ne oli yhden yön yhdessä kun mun ystävä lemppasi tämän ja nyt ollaankin oltu miehen kanssa yhteyksissä. Meillä synkkaa tosi hyvin, ja miestäkin harmittaa että lähti juovuksissa mun ystävän matkaan. Mun ystävä ei hyväksyisi ollenkaan meidän yhteydenpitoa joten ollaan oltu salassa. Mies on selvinpäin tosi fiksu eikä edes juo usein, ja haluaisin tutustua tähän mutta mua arveluttaa pilata ystävyys.</p><p></p><p>Mitä minun pitäisi tehdä, tyydynkö ikuisesti seinäruusun osaan vai pilaanko ystävyyteni viemällä saman miehen? Mua harmittaa tämä kuvio tosi paljon enkä ymmärrä miksi mun ystävän on pakko aina tyrkyttää itseään heti kun joku kiinnostuisi minusta. Ystävällä on ollut pitempiäkin suhteita mutta ne miehet on ihan erityylisiä kuin ne jotka minusta kiinnostuu ja jotka minua kiinnostaa. Tällä tavalla hän paikkaa itsetuntoaan ja yrittää näyttää mulle että voittaa aina.</p><p></p><p>En halua menettää ystävää, hän on mulle rakas ja pitkäaikainen ja tiedän että hänessä on omat viat. Mutta tämä yksi mies tuntuu lähes sielunkumppanilta, ja mua ahdistaa kun en pysty etenemään tässä asiassa. Onko teillä kokemusta tällaisesta tilanteesta, voisitteko te ystävän asemassa hyväksyä tällaista ja mitä mun pitäisi tehdä?</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Ainatoinen, post: 30868641"] Moi, minulla on hieman erikoinen ongelma. Ihan ensiksi kerron että mä en hyväksy ystävien exiin sekaantumista yleensä. Mun ystäväni (paras) on todella kaunis ja näyttävä nainen. Baareissa hän aina herättää miesten huomion ja mä jään auttamatta seinäruusuksi. Muutaman kerran joku mies on saattanut tulla mun juttusille, ja mun ystävä heti hyökkää siihen tissit esillä ja vie miehen huomion. Muutama kerta sattunut että kaveri on vienyt nämäkin miehet kotiinsa ja ollut yhden yön niiden kanssa. Muutoin mun kaverilla on ihan erilainen miesmaku kun mulla, ja pari tyyppiä on ollut mun mielestä niin kiinnostavia että harmittaa kun ne on langenneet mun ystävään ja ovat kiellettyä riistaa sen jälkeen. Nyt kävi sitten niin että yksi tyyppi tulipari viikkoa sitten baarissa juttelemaan mun kanssa, ja mun ystävä muuttui taas ihan kauheaksi, melkein väkisin vei tämän miehen multa testatakseen taas omaa vetovoimaansa. Ne oli yhden yön yhdessä kun mun ystävä lemppasi tämän ja nyt ollaankin oltu miehen kanssa yhteyksissä. Meillä synkkaa tosi hyvin, ja miestäkin harmittaa että lähti juovuksissa mun ystävän matkaan. Mun ystävä ei hyväksyisi ollenkaan meidän yhteydenpitoa joten ollaan oltu salassa. Mies on selvinpäin tosi fiksu eikä edes juo usein, ja haluaisin tutustua tähän mutta mua arveluttaa pilata ystävyys. Mitä minun pitäisi tehdä, tyydynkö ikuisesti seinäruusun osaan vai pilaanko ystävyyteni viemällä saman miehen? Mua harmittaa tämä kuvio tosi paljon enkä ymmärrä miksi mun ystävän on pakko aina tyrkyttää itseään heti kun joku kiinnostuisi minusta. Ystävällä on ollut pitempiäkin suhteita mutta ne miehet on ihan erityylisiä kuin ne jotka minusta kiinnostuu ja jotka minua kiinnostaa. Tällä tavalla hän paikkaa itsetuntoaan ja yrittää näyttää mulle että voittaa aina. En halua menettää ystävää, hän on mulle rakas ja pitkäaikainen ja tiedän että hänessä on omat viat. Mutta tämä yksi mies tuntuu lähes sielunkumppanilta, ja mua ahdistaa kun en pysty etenemään tässä asiassa. Onko teillä kokemusta tällaisesta tilanteesta, voisitteko te ystävän asemassa hyväksyä tällaista ja mitä mun pitäisi tehdä? [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa SISILISKO?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Onko täällä ketään?
Tänään 03:00
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Tänään 00:35
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Tänään 00:34
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Tänään 00:08
vierailija
7 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Relaatio 1067
Eilen 23:00
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Kilttilässä nukutaan taas kolmistaan 🤭
Eilen 21:34
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Alumiinin vienti Venäjälle kaksinkertaistunut vuodessa – taustalla turkulainen nastafirma Turvanasta, jonka osaomistaja on RKP:n puheenjohtajan vaimo
Eilen 21:06
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Koko yhteiskunnan "taksiuudistus" käynnissä
Eilen 20:42
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Started by vierailija
Tänään 00:34
Luettu: 87
Aihe vapaa
2.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Started by vierailija
Tänään 00:08
Luettu: 79
Aihe vapaa
3.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Started by vierailija
Tänään 00:35
Luettu: 69
Aihe vapaa
4.
Onko täällä ketään?
Started by vierailija
Tänään 03:00
Luettu: 43
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti 2.0
Latest: vierailija
13 min sitten
Aihe vapaa
2.
Haaveena vauva 2025
Latest: merin
17 min sitten
Lapsen saaminen
3.
K/B-komposti
45 min sitten
Aihe vapaa
4.
Keksin hauskan Sanna M. vitsin. Keksikää tekin omanne.
49 min sitten
Aihe vapaa
5.
Tänään 06:59
Aihe vapaa
6.
Tanska maailman kilpailukykyisin maa - mistä Suomi voisi ottaa oppia?
Tänään 06:57
Aihe vapaa
7.
Kilttilässä nukutaan taas kolmistaan 🤭
Tänään 06:32
Aihe vapaa
8.
Tänään 06:31
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Aihe vapaa
Saako sekaantua ystävän exään?
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu