Saako raskauden jälkeistä mahaa kiinteäksi millään keinoilla (ei leikkauksia)..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masuongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masuongelma

Vieras
Minulla on takanani kaksi synnytystä ja nuorimmainen täytti nyt yhden vuoden. Ylimääräistä painoa olisi vielä vajaa kymmenen kiloa, ja huolestuttaa, saako vatsan ihoa enää kiinteäksi..minulle tuli ensimmäisessä raskaudessa raskausarpia, ja toisen raskauden jälkeen minulta leikattiin napatyrä. Ei siis ole maailman kaunein masu :/ Tahtoisin nyt tietää/ nähdä kuvia, miten olette saaneet vatsanne kiinteämmäksi tai pienemmäksi synnytyksen jälkeen, tai oletteko saaneet ollenkaan?
Olisin kiitollinen vastaajille :)
Jos vain olisi mitään keinoa saada tätä nahkaa kiinteämmäksi niin olisin iloinen :D

neljännen synnytyksestä vajaa 3 kuukautta eikä mahaa tai "vauvakiloja" ole enää. Mutta jos se mahanahka roikkuu sulla aivan alustastaan irronneena kannattaa kokeilla LPG-hoitoa, kannattaa katsoa vaikka youtubesta esittely

Kosmetologina suosittelen myös LPG-imurullaushierontaa. Löytyy esim. löysän kudoksen hoito, selluliittihoito ym...Itse olen vierestä seurannut kuinka sarjahoidoissa käyneet ovat saaneet hyviä tuloksia (joita eivät saaneet pelkällä ruokavaliolla ja liikunnalla). Tämä on suosittu hoitomuoto myös urheilijoilla. Plussana rentouttava/hierova vaikutus.

Joo..mulla on yksi lapsi. Hyvin on lähtenyt vatsa pois, tosin vei se oman aikansa. Moni sanoo että ei se ekalta vielä huonoks mene, mutta tietysti jokainen on yksilö. Niin, no eihän vatsa samanlainen ole kuin ennen raskautta, mutta liikunnalla ja ruokavaliolla olen saanut sen hyvään kuntoon. Tai sellaiseen että ei hävetä näyttää muille. Luokkakaverit sanoivat ettei uskoisi siellä vauvan edes olleen (olin todella otettu :) ) Lantio leventyi ja muutama kilo jäänyt, mutta pidän nykyisestä vartalostani ja olen enemmän sinut sen kanssa kuin silloin kuin se oli paremmassa kunnossa :) Rakastan sitä, että vartalossani on hieman enemmän muotoa nyt ;)

Yhteistyössä