saako raskaana oleva syödä kebabia?

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
Ei missään nimessä.Ainoastaan keitetty vesi on sallittua :xmas:

hih, aivan niin :LOL:
Kröhöm.
On edesvastuutonta jättää tässä yhteydessä mainitsematta se, että veden pitää kiehua kunnolla vähintään 10 minuuttia.
Tulikuuman veden kanssa pitää olla todella varovainen, ja vesi pitää jäähdyttää sillä odottava äiti ja palanut suu tai sormi ei ole hyvä yhdistelmä.
Lisäksi vesi pitää nauttia hitaasti ja huolella - tukehtumisvaara :attn:

miuku
No haukkukaa miten haukutte mutta itse EN ole uskaltanut syödä a) koska majoneesista ei tiedä miten tehty ts. onko kananmuna pastöroitu b) salaatit saattaa olla paskaisia. Eli jos itse tekee niin miksi ei mutta perus-kebabpaikkojen hygieniataso ei ole havaintojeni mukaan mitään kovin korkeatasoista..

?
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
No haukkukaa miten haukutte mutta itse EN ole uskaltanut syödä a) koska majoneesista ei tiedä miten tehty ts. onko kananmuna pastöroitu b) salaatit saattaa olla paskaisia. Eli jos itse tekee niin miksi ei mutta perus-kebabpaikkojen hygieniataso ei ole havaintojeni mukaan mitään kovin korkeatasoista..
Kananmuna pastöroitu?

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
Ei missään nimessä.Ainoastaan keitetty vesi on sallittua :xmas:

hih, aivan niin :LOL:
Kröhöm.
On edesvastuutonta jättää tässä yhteydessä mainitsematta se, että veden pitää kiehua kunnolla vähintään 10 minuuttia.
Tulikuuman veden kanssa pitää olla todella varovainen, ja vesi pitää jäähdyttää sillä odottava äiti ja palanut suu tai sormi ei ole hyvä yhdistelmä.
Lisäksi vesi pitää nauttia hitaasti ja huolella - tukehtumisvaara :attn:
turhaa ylhäällä olo tulee myös välttää. 9kk turvallisesti turvalaidoitetussa sängyssä bagteerittoman patjan päällä steriilistä mukista ruumiinlämpöistä keitinvettä litkien! :attn:

Elintarvikevirasto valvoo Suomessa ravintoloiden hygieniatasoa ja ne kiristyy koko ajan ja jos asiat ei oo mallillaan niin pulju menee hyvin nopeeta kiinni.
Eli kyllä tohtii.

Ja sen sanon, että jos jotain vauvalle on tullakseen ni se tulee syö sitä kebabia tai ei ihan missä vaihetta raskautta vain.

Eli pointtini on se että ei kannata jättää elämää elämättä sen yhdeksän kuukauden aikana sen takia että on raskaana.

vieras
Ihan itse tehdyssäkin salaatissa voi olla esim. multaa joukossa jos on pessyt sen huonosti.
Eli toi keitetty vesi on se paras vaihtoehto jos haluaa olla hysteerinen ja silleen...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kananmuna pastöroitu?

Juu tätä mäkin ihmettelen siis TÄH???

Yhteistyössä