saako puhua unelmasta?

Eli,eli,joskus lähi tulevaisuudessa me haluamme joku oma niin kuin voi sanoa oma perheyritys,kertokaa joku kenellä se on,onko vaikea pitää vaikka joku liike tai baari/ravintola ja mitä siihen tarvitse,ainakin mun miehellä löytyy paljon aivoja jos ryhtyä semmoseen,mutta ei mulla ja mä voin jotain muuta sielä tehdä vaikka olla myyijä

rahoitus täytyy suunnitella ja realistiset suunnitelmat kuinka kattaa työvoimakustannukset, vuokrat ja muut investoinnit. lupien hakemiseen menee jonkun aikaa. helpointa on jos saisi ostettua jo valmiin yrityksen jota laittaisi sitten mieleisekseen. pitää miettiä Minkälainen osuus teillä on siihen yritykseen, onko yhteinen vai toisen. En usko että se on niin kauhean vaikeaa kunhan paikka ja asiakkaat löytävät toisensa.

Rahoitus kuntoon,luvat pitää hakea,sitten jos sinä ja miehesi meinaatte toimia tiskin takana tarttette vastaavan pätevyyden (jos yksin olette vuorossa)
Paikka pitää miettiä,liike idea miettiä hyvin ( mitä,missä,milloin,kenelle )

Ravintola-alalla tarvitaan paljon pitkäjänteisyyttä..

Ja hei mähän voin tulla teille sit duuniin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
rahoitus täytyy suunnitella ja realistiset suunnitelmat kuinka kattaa työvoimakustannukset, vuokrat ja muut investoinnit. lupien hakemiseen menee jonkun aikaa. helpointa on jos saisi ostettua jo valmiin yrityksen jota laittaisi sitten mieleisekseen. pitää miettiä Minkälainen osuus teillä on siihen yritykseen, onko yhteinen vai toisen. En usko että se on niin kauhean vaikeaa kunhan paikka ja asiakkaat löytävät toisensa.
niin kyllä,mutta se unelma on niin kova että haluamme kuitenkin,mutta ei vielä ihan nyt,ainakin 3vuotta pitää odotta että maksamme kaikki ne lainat pois ne pienet...pienet mutta isot kuitenkin kuin niitä on melkein 2tonnia joka kk,eikä kukaan meistä halua yllätyksiä,parempi ettei niitä olisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Rahoitus kuntoon,luvat pitää hakea,sitten jos sinä ja miehesi meinaatte toimia tiskin takana tarttette vastaavan pätevyyden (jos yksin olette vuorossa)
Paikka pitää miettiä,liike idea miettiä hyvin ( mitä,missä,milloin,kenelle )

Ravintola-alalla tarvitaan paljon pitkäjänteisyyttä..

Ja hei mähän voin tulla teille sit duuniin ;)
mitä jos strippibaari avataan :p :D

no,oikeasti mitä olimme mietineet niin joku erikois ravintola/baari,missä saa syödä ja juoda ja jotain tommosta että ihmiset olivat kiinostuneita....
Mulla on kiinalais ystävää joka avaasi pubi missä on karaoke ja onnistui hyvin

Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
se ,että jaksaa sitä rumbaa niin pitää olla yrittäjähenkinen ihminen,jokainen ei siihen pysty vaikka kaunka haluaisi,siitä se sitten lähtee(jos lähtee ;) )
mun mies on ainakin tommonen,sen takia lulen että kannatta kokeilla,mutta sunnitella kans etukäteen,kun ei sekään ole mikään leikki asia

Yhteistyössä