Saako puhelinmyyjät muka soittaa pe-iltana vielä tähän aikaan?

  • Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti
"Uneton"
Toista tuntia jo soiteltu. Pikkukalsareita ja avohalkiosukkahousuja joku sekavan oloinen mummo tyrkyttää. Menee jo hermot kun viidestä lähtien soitetaan eikä uskota vaikka kuinka kieltää soittamasta.
 
"vieras"
Ottakkaa se suoramarkkinointi esto, toimii hyvin. Menee pari kk, mutta sen jälkeen mulle on tullut max 2-3 soittoa vuodessa, ennen tuli varmaan viikossa se 2-3. Paitsi että nyt soitetaan sitten työkännykkään, mikä on musta aika törkeää, sehän on yrityksen puhelin eikä minun henk.koht. ja silti sitä kautta kaupataan asioita juuri minulle.
 
Latasin taas eston päälle kun meni hermo siihe rimputukseen oli arki tai pyhä ja aamu tai ilta. Edellinen esto hiljensi täysin, saas nähdä miten tän kanssa käy. Nyt on ollu hiljasta pariviikkoa. Yks myyjä löi mulle luurin korvaan kun en tilannu ja asiallisesti sen kerroin hänen vängättyään. Ihme vänkäystä muutenkin ollu, ei uskota etten tilaa lahjoja jotka maksavat sen ja sen ja lehti tulee sitten sen ja sen aikaa.
 
Oma moka
Tiedättehän muuten, että jos osallistutte johonkin kilpailuun ja unohdatte laittaa rastin ruutuun "tietojani ei saa käyttää suoramarkkinointiin", niin puhelin alkaa taas piristä markkinointikiellosta huolimatta...
Kannattaa olla tarkkana nettiarvontojen ja K-kauppojen lippulappusten kanssa siis!
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
.....
Saako muuten yrittäjille soittaa ihan milloin vain? Kun olen huomannut, että minulle niitä markkinointipuheluja tulee erityisesti siinä 7-8 aikaan aamulla. Ja olen siis yrittäjä.
 
Kuuntelia
No nyt soitettiin ja sanottiin hetkinen.Sitten kuului kun kasettia kelattiin ja napsautettii myyntipuhe magnetofonilta kuulumaan. Välillä joku pysäytti nauhan ja tivasi että joko olen valmis tilaamaan. Kun kieltäydyin, käänettiin voluumia kovemmalle mankasta. Lopulta puolen tunnin kuluttua nauha loppui ja linja suljettiin. Ihme touhua.
 
"Suvi"
Aamu seiskasta taas puhelin soinut ja sama soittaja soittaa ja myy lomaosakketta jostain torremolinoksesta. Varmaan 15 kertaa soittanut ja joka kerta sanon ettei nyt ole hyvä hetki keskustella mutta soitot senkun jatkuu. Pitää kohta laittaa Nokialainen äänettömälle että saa edes salkkarit rauhassa kattoa!!
 
"Vieras"
Tästäkin asiasta pääsee valittamatta hankkimalla joko salaisen numeron tai suoramyyntikiellon ja tietojen luovutuskiellon VRKhon! Kyllä ne soittelevat jos ei estä...

http://www.vrk.fi/default.aspx?id=177

http://www.asml.fi/rajoituspalvelut/kuluttajille/
 
Jenkeissä asunut
No nyt soitettiin ja sanottiin hetkinen.Sitten kuului kun kasettia kelattiin ja napsautettii myyntipuhe magnetofonilta kuulumaan. Välillä joku pysäytti nauhan ja tivasi että joko olen valmis tilaamaan. Kun kieltäydyin, käänettiin voluumia kovemmalle mankasta. Lopulta puolen tunnin kuluttua nauha loppui ja linja suljettiin. Ihme touhua.
Amerikan myyntiautomaatti puhelimet näköjään tulleet suomeen. Jenkseissä asuneena tiedän että niitä oi siellä ja olivat tosi ärsyttäviä.
 
Laki ja oikeus
Alkuperäinen kirjoittaja Jenkeissä asunut;28435589:
Amerikan myyntiautomaatti puhelimet näköjään tulleet suomeen. Jenkseissä asuneena tiedän että niitä oi siellä ja olivat tosi ärsyttäviä.
Taitaa olla kuluttajasuojalain vastaisia suomessa automaattipuhelut. Ilmoitus vaan kuluttajasuojamiehelle jos tulee lisää soittelua.
 
vierailija
Koko joulupyhät soiteltu eri numeroihin. Sain joululahjaksi uuden kännykän semmosen älypuhelimen niin hyvä kun kerkesi virrat laittaa päälle niin tuli jo puhelinmyyjältä soittoa ja tarjottiin Suomi100 sata osaista kirja sarjaa seuraavaksi kymmenenksi vuodeksi kymmenen kirjaa per vuosi ja hinta olisi ollut satasen per osa niin jäi ostamatta
 
Joillakin on kännykässä ilmeisesti automaattisena asetuksena sellainen, että kun tuntemattomasta numerosta soitetaan, niin puhelu katkaistaan automaattiseti. Törmään tähän melko usein potilaille soittaessa, puhelin hälyttää kerran ja sen jälkeen piippaa varattua *luuria korvaan*. Sitten nämä ihmiset valittavat, että ei ole soitettu. Ehkä tämä on puhelinmyyjiä varten suunniteltu, mutta nykyäänhän puhelinmyyjät eivät saa soittaa tuntemattomasta numerosta.
 
Kaksostenäiti
Herramunjee!! Justiinsa tuli soittoa jostain puhelinmyynnistä!! Siis sunnuntaina klo 23 jälkeen!! Ei enää naurata kun heräsi koko perhe pirinään ja nyt saa nukuttaa kaksosia varmaan aamuun asti!!
 
vierailija
Ihan aikuisten oikeesti. Mikä juttu tää on kun koko viikon soitetaan klo7-23 ja myydään ties mitä.järjetöntä krääsää? Tänäänkin sai aamulla herätä 7.06 kun soitettiin ja jotain tukisukkia myytiin! Kohta lähtee nokialainen myyntii jos koko kesäloma menee puhelimeen vastatessa
 

Yhteistyössä