Saako puhelimeen laitettua eston, että joku tietty numero ei voi soittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Yks meidän naapuri muutaman kilometrin päässä soittelee useesti viikonloppuisin kännissä mulle keskellä yötä. Oon sanonut sille, että lopettaa kännipuhelut, mut ei mee näköjään kaaliin. Oon jättänyt vastaamatta, katkassu suoraan ja joskus vastannut ja sanonut et lopettaa. Ärsyttää kyllä, mutta ei pahemmin häiritse kun laitan puhelimen vkoloppuisin äänettömälle. Mut sit joskus soittelee vkoloppuna päivälläkin kännissä. Nyt tuli sitten mieleen, et voiks puhelimesta laittaa jonkun eston päälle?
Poliisijuttua en halua, enkä numeroa vaihtaa.

Mä olen laittanut eräälle ihmiselle mahdollisimman vähän huomiota herättävän soittoäänen. Jos puhelimessa nauhoitusmahdollisuus niin äänitä hiljaisuutta ja valitse se sille soittoääneksi niin ei kuulu mitään kun soittaa. :)

Mulla on joku nokian kosketusnäytöllinen pari kk:tta vanha puhelin. Luulis sit et jos saa, et olis ainakin näissä uusimmissa.. Hitsi kun hukkasin käyttöohjeen johonkin..

En tiä varsinaisesta estosta, mutta voithan ainakin sen numeron kohdalle asettaa "oman" soittoäänen joka on esim vaikka äänetön. Puhelu siis tulee mutta on äänettömällä..
Auttaisko yhtään?

Nokiassa ainakin oli tämä vaihtoehto. Vaihdoin samsungin puhelimeen, ikävä kyllä en oo siintä löytänyt kyseseistä toimintoa.

Tai siis itseasiassa ihminen kyllä pystyi soittamaan. Mutta puhelin ei soinut.

Mulla oli vanhassa Nokiassa sellainen 'estolista' johon voi laittaa numeroita, jos ko. numero soitti niin näkyi kyllä että soittaa muttei kuulunut mitään soittoääntä ja jos tekstasi, viestit eivät tulleet 'saapuneet'-kansioon vaan erilliseen kansioon. Mut ei uudemmissa luureissa tätä oo tainnut olla.

Yhteistyössä