saako pestä kestovaipat....?

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36
Meillä on pesuaineena "LV-pyykinpesuaine herkkäihosille, ei hajusteita, ei väriaineita, kaikelle pyykille".

Takana lukee:
"LV pyykinpesuaine sopii kaikelle pyykille 30-60'C; kirjo-, villa-, silkki sekä myös gore-tex vaatteiden kone- ja käsinpesuun. Sisältää kosteuttavaa glyserolia ja on hellävarainen käsille. Ei sisällä hajusteita, väriaineita, entsyymejä, säilöntäaineita, optisisa kirkasteita, fosfaattia tai zeoliittia. Käyttövalmis, ei laimenneta"
"Sisältää: Saippuaa >30%, lonittomia tensideja 5-15%, polykarboksylaatteja <5%. Sisältää myös sitraattia ja glyseriiniä. Suojattava jäätymiseltä (jne)"
Ph 9

Saako sillä pestä pul-taskuja? Ohjeessa luki, et pitää olla sellasta, missä korkeintaan 5% saippuaa. Eli toi ei vissiin käy? Mistä sitte saan sellasta mikä käy? Ei tosta s-marketista ainakaan löytyny...

Miks mä tähänki oon ryhtyny... :headwall:

no DAily merkkinen ainakin käy.....sitä saa s-marketista ja olikohan erisan myös semmonen joka käy. ja miten mä muistan et toi LV muka kävis....ite sillä pesin....noh en tiedä mut toi daily on sata varma mikä käy

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no DAily merkkinen ainakin käy.....sitä saa s-marketista ja olikohan erisan myös semmonen joka käy. ja miten mä muistan et toi LV muka kävis....ite sillä pesin....noh en tiedä mut toi daily on sata varma mikä käy

No mäki olin sitä mieltä, et mulle olis sanottu, et tää muka käy. Mut nyt, ku mä täällä aikani kuluks pyykkäilen kaikkea mitä talosta löytyy (odottavan aika on pitkä!!!), luin tosta purkinkyljestä et olis noin paljon saippuaa....?!

http://www.kestovaippainfo.fi/tietokannat/index.php?action=pesuaineet&mode=nayta_kaikki

täälä on jotain...olikohan se tää sivu mistä näitä aineita kerran kattelin....

Yhteistyössä