Saako perhepäivähoitaja......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entäs jättä lapset omien lasten valvontaan jotka ovat ekalla ja tokalla luokallla?? Antaa heidän hakea lapset rattaista nurkan takaa, itse ollessaan sisällä? Tai jättää lapset osan sisään osan ulos ja juosta n. sadan metrin päähän naapurin perään kun oli asiaa. Eikä nähnyt lapsia koska välissä on asuntoja. Oma lapsi vielä läppäsi oven kiinni ja yksi hoitolapsi jäi sisälle jne....Minusta on hiukan nyt hakuteillä tämän tätin hoito.

Ei ole siellä omat lapset vaan olen naapuri ja olen nyt todella ymmällä kuinka asian hoitaisin. Jos sanon niin riitahan siitä tulee, voiko hänen pomolleen soittaa ja kertoa asiat luottamuksellisesti?? Kuitenkaan hän ei todellakaan ole mikään pahoinpitelijä mutta joidenkin asioiden kohdalla on mielestäni leväperäisyyttä....Hankala tilanne!

Meillä kyllä,

PPH kysyi vanhemmilta etukäteen voiko toinen eli siskonsa hoitaa lapsia n 1 tunnin päikkyjen aikaan - kun sattui hoitajan lekuri tuohon.
Mulle sopi.
Eli minusta tämän moiset on sovittava etukäteen vanhempien kanssa.
Ja ovat poikkeuksia

Voithan soittaa esimiehelle, ei sun tarvi nimeäs sanoa, kerrot vain että olet sellasiin asioihin kiinnttänyt huomiota, että olisiko syytä käydä hoitajan kanssa juttelemassa.

Vanhempine kans jos on sovittu , niin one ria sia.
Meille PPH kysyi vanhemmilta voiko siskonsa hoitaa lapsia päikkyjen ajan , kun hänellä oli lääkäri.
Mulle sopi.
Toki, tuo oli poikkeus ja erityistilanne.
Kannataa tarkastaa että millaisia sopimuksia on tehty vanhempien kanssa , ehkäpä ?

Alkuperäinen kirjoittaja Jos sovittu:
Meillä kyllä,

PPH kysyi vanhemmilta etukäteen voiko toinen eli siskonsa hoitaa lapsia n 1 tunnin päikkyjen aikaan - kun sattui hoitajan lekuri tuohon.
Mulle sopi.
Eli minusta tämän moiset on sovittava etukäteen vanhempien kanssa.
Ja ovat poikkeuksia

Täällä ei saa jättää ilman että hoitotoimisto on asiasta tietoinen ja antanut luvan, vaikka olisi vanhempien lupa.

Oho...tuli näköjään tuplana mun tekstit, sorry! Mutta juu, koen tilanteen todella hankala koska hän on naapurimme ja tiedän että hän loukkaantuisi pahoin mutta jotenkin vaan pistää silmään sellaisia asioita joita en itse hyväksyisi. Lisäksi mielestäni hänen motiivinsa ryhtyä lapsia hoitamaan oli väärä. Ne koskivat hänen omia lapsiaan ja edelleenkin hoitokuviot menevät niin että omat lapset ovat etusijalla.

Jaa nyt mun tuplateksti taas hävis....taitaa nyt hieman pätkiä nää yhteydet mut ei anneta sen häiritä!! Tiedän että hän ei tällaisiin lupia kysele keneltäkään vaan toimii ihan oman maun mukaan.

Uusimmat

Yhteistyössä