Saako parkkeerata?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Työpaikkani sijaitsee kaupungissa kerrostalon alimmaisessa kerroksessa autotallin vieressä olevissa tiloissa. Tänne kuljetaan siis autotallin ovista ja sisällä on sitten ovet meidän tuotantotiloihin.

Saako ihmiset parkkeerata tuohon kadun varteen suoraan autotallin eteen kun siinä kuitenkin on jalkakäytävän reunassa se luiska, et siitä tieltä autolla pääsee tähän autotallille? Tuo autotalliosa tuossa kuitenkin on autotallikäytössä, ni eihän tuohon eteen saisi kukaan jättää autoaan parkkiin?

muoks.
Että voinko mie siitä käydä ihmisille sanomassa, ettei siihen saisi autoaan jättää? Itse siinä välillä pidän autoa, mutta silloin kun tarvii kuskata autoon jotain tai autosta tänne. Ja samoin välillä tänne tuodaan materiaaleja ym. ni isot autot joutuvat sit ajamaan kadun päästä asti jalkakäytävää pitkin tähän eteen.

No ei siihen autotallin oven eteen kyllä parkkiin saa ajaa. Sehän on jo turvallisuuskysymyskin, jos siellä syttyy tulipalo, ei paloauto pääse pelastuspuuhiin jos jonkun auto tököttää oven edessä.

No ei tietenkään saa.Jos ärsyttää tarpeeksi niin soitat poliisille ja ne tulee kirjoittelemaan sakkolappua.Siihen olisi myös hyvä saada joku näkyvä ilmoitus siitä,että siihen ei saa parkkeerata jos ei muuten ole itsestäänselvän näköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No ei siihen autotallin oven eteen kyllä parkkiin saa ajaa. Sehän on jo turvallisuuskysymyskin, jos siellä syttyy tulipalo, ei paloauto pääse pelastuspuuhiin jos jonkun auto tököttää oven edessä.

No ei tietenkään autotallin oven eteen vaan siihen kadulle tien reunaan. Auton ja ovien väliin jää tietty jalkakäytävä vielä. Mut ei siihenkään paloautotkaan esim. kovin hyvin mahdu :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:

No ei tietenkään autotallin oven eteen vaan siihen kadulle tien reunaan. Auton ja ovien väliin jää tietty jalkakäytävä vielä. Mut ei siihenkään paloautotkaan esim. kovin hyvin mahdu :whistle:

No sitä mä juurikin tarkoitin. :D Siis tielle, autotallin oven eteen, ei saa parkkeerata vaikka kuinka on jalkakäytävä välissä. :D

Tuolla autotallissa on usein moottoripyöriä (autoa harvemmin ) ja tavaraa paljonkin, mut usein sieltä ei mitään ajoneuvoa ulos tule, mut rupesin vaan miettimään, et ku ihmiset ei katso yhtään, et siinä tosiaan on ihan normit autotalliovet. Vaikkakin on sit lisäksi postilaatikko...

No sitä mä juurikin tarkoitin. :D Siis tielle, autotallin oven eteen, ei saa parkkeerata vaikka kuinka on jalkakäytävä välissä. :D

tajuntakatkos miulla lukiessa :D

Nyytenkin siinä in iso Bemari jonka aamulla joku nainen siihen parkkeeras ku tulin töihin ja jo silloin mietin, et pitäiskö käydä sanomassa... :whistle:

Käy sujauttaan lappu "parkkeeraus oveen eteen kielletty"-ikkunaan! Jos et viitsi poliisi soittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyytenkin siinä in iso Bemari jonka aamulla joku nainen siihen parkkeeras ku tulin töihin ja jo silloin mietin, et pitäiskö käydä sanomassa... :whistle:

Käy sujauttaan lappu "parkkeeraus oveen eteen kielletty"-ikkunaan! Jos et viitsi poliisi soittaa.

Täytyy tulostella semmoisia iso kasa, et voi joka päivä käydä laittamassa :D jokaiseen autoon joka siihen parkkeeraa...

Sanot silloin, että tuossa on mun autotallini ja osoitat autotallin ovia. Kysyt saatko ajaa Bemarin yli Hummerillasi :whistle:

Mutta taloyhtiö voisi vaikka laitta pysäköiminen kielletty lappusen siihen. Toki silloin et sinäkään saa siihen pysäköidä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Sanot silloin, että tuossa on mun autotallini ja osoitat autotallin ovia. Kysyt saatko ajaa Bemarin yli Hummerillasi :whistle:

Mutta taloyhtiö voisi vaikka laitta pysäköiminen kielletty lappusen siihen. Toki silloin et sinäkään saa siihen pysäköidä.

:D

No miulle se paikka ei oman auton kannalta oo mikään pakko, vaan ärsyttää esim. kun tänne tulee tavaraa ni joutuvat kadun päästä asti ajamaan jalkakäytävää pitkin kuormureillaan tähän tai sit roudaamaan tavarat sieltä kadun päästä asti tänne.

Hei se on pysäköintivirhe eikä sun itse tartte sitä laputella!!
Soitat kaupungin pysäköinninvalvojille niin niiden kuuluu tulla sakottamaan oikeesti.

Mä tarkistin tän tutulta Hgin parkkipirkolta äsken, usko tai älä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Hei se on pysäköintivirhe eikä sun itse tartte sitä laputella!!
Soitat kaupungin pysäköinninvalvojille niin niiden kuuluu tulla sakottamaan oikeesti.

Mä tarkistin tän tutulta Hgin parkkipirkolta äsken, usko tai älä :)

No mie mietin tuota, et ku välillä ois tarve itselläkin pitää siinä autoa, et sakotetaanko miutakin sitten? :D Vaikka se onkin oman työpaikan edessä ja autotallin omistajan mukaan saisin siinä autoani pitää.

Yhteistyössä