saako pankista lainaa kun on vielä koeajalla töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lainaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä sain lainaa vaikka tein sijaisuuksia (lähihoitaja). Sain 85te mut onneks sain sitte siitä n.puolen vuoden päästä vakkaripaikan. nyt näin jälkiviisaana en kyl ymmärrä uinka pankki myönsi :O valtiotakas osan ja 2 takaaja tarvin..oon yksin lainas

Alkuperäinen kirjoittaja q:
taytyyko sinun sanoa,etta olet koeajalla.

ei tietenkää mut eikö ne kysy työsuhteen alkamispäivämäärää yleensä?

Ja toiselle,kyllä juu jaksan odottaa,mutta jos nyt sattuis tänä aikana löytyy se unelmatalo ni olis hyvä tietää et ei tuu pettymyksii.

JA toinen meistä on kyllä vakinaisessa työsuhteessa,mutta ei ole luottotietoja =(
Lainaa pystyis siis kyllä maksaa niin kuin vuokratkin aina mutta kun ei saa lainaa ku sössiny raha-asiat =(

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mä sain lainaa vaikka tein sijaisuuksia (lähihoitaja). Sain 85te mut onneks sain sitte siitä n.puolen vuoden päästä vakkaripaikan. nyt näin jälkiviisaana en kyl ymmärrä uinka pankki myönsi :O valtiotakas osan ja 2 takaaja tarvin..oon yksin lainas

Ehkä pankki aatteli että lähihoitajalla riittää töitä kyllä. :) Minäkin sain lainan ilman vakituista työpaikkaa, yhdellä takaajalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:

Ehkä pankki aatteli että lähihoitajalla riittää töitä kyllä. :) Minäkin sain lainan ilman vakituista työpaikkaa, yhdellä takaajalla.

No niin sen täytyy olla :) ja tästä on aikaa n 2½v