Ajattelin vaan, että onko siihen mahdollisesti jotain säädöksiä?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kai nyt
Ei kai. Kokeile.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ajattelin vaan, että onko siihen mahdollisesti jotain säädöksiä?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kai nyt
Veit varpaat suustani :saint:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Jos ei saa niin sit täytyy jumala, jahve ja allah olla kans kiellettyjen listalla
Eli siis tollasta kiellettyjen sanojen listaa ei ole? Oon kyllästyny tähän nikkiini.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Veit varpaat suustani :saint:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Jos ei saa niin sit täytyy jumala, jahve ja allah olla kans kiellettyjen listalla
Koitetaanko? Uus nikki jahvejumalaallahsaatana?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Veit varpaat suustani :saint:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Jos ei saa niin sit täytyy jumala, jahve ja allah olla kans kiellettyjen listalla
En minä tiedä oikeasti... Kokeilemalla se selviää. Mut älä mitään jahvea silti laita, se ois jo mautonta :/Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Eli siis tollasta kiellettyjen sanojen listaa ei ole? Oon kyllästyny tähän nikkiini.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Veit varpaat suustani :saint:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Jos ei saa niin sit täytyy jumala, jahve ja allah olla kans kiellettyjen listalla
Jonkun mielestä ehkä, mun mielestä ei. Mutta en Jahvea ajatellut laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:En minä tiedä oikeasti... Kokeilemalla se selviää. Mut älä mitään jahvea silti laita, se ois jo mautonta :/
Ei, kokeilin vaihtaa, eikä hyväksynyt.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ei voi vai?
Ei Saatana ole kirosana, erisnimi, alakerran isäntä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kai kirosanoja nikkiin laiteta. Muuten tääl on kohta pelkkää vittua palsta täynnä, jos ihmisten kielenkäyttöä on uskominen. :x
On se kirosana, käytän useinkin saatanaa kun vituttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei Saatana ole kirosana, erisnimi, alakerran isäntä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kai kirosanoja nikkiin laiteta. Muuten tääl on kohta pelkkää vittua palsta täynnä, jos ihmisten kielenkäyttöä on uskominen. :x
On se sitäkin, itse käytän kirosanana Jeesusta.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:On se kirosana, käytän useinkin saatanaa, kun vituttaa.
Aika laimea.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:On se sitäkin, itse käytän kirosanana Jeesusta.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:On se kirosana, käytän useinkin saatanaa, kun vituttaa.
Niinpä, sitten pitäis ison käden heilahtaa, myös palstalla, ja poistaa saatanat.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
kiva keskustelu
että koko palsta vittuja täynnä
mut siis oikeesti, jos tänne voi kirjoittaa saatana,
niiin on se nyt saatana ettei sitä voi nikkiin laittaa
Onhan siinäkin se Saatana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs joku sissos saatana?