V
"vieras"
Vieras
Mun mies haukkuu mua lihavaksi, rumaksi, ja muuten vaan kamalaksi huoraksi, vähättelee että en osaa koskaan mitään, en tajua mitään, sanoo että olen kamalan laiska enkä koskaan saa aikaiseksi tehdä mitään jne. Tuon kaiken sanoo kuitenkin muka "vitsillä", ja kun suutun ja pahoitan mieleni niin ei joko sano mitään, tai sitten kysyy että otanko mä ton muka tosissani...kuitenkaan silloin kun mies noin sanoo, se ei kauheasti vitsiltä kuulosta eikä hän koskaan pyydä anteeksi vaikka pahoitankin mieleni.
Lisäksi jos vähänkin ärsytän mietä, esim. olen tiellä kun hän katsoo telkkaria tai teen jotain ihan pientä ja harmitonta mistä hän ei pidä, hän alkaa läpsimään, vetämään hiuksista, kuristamaan ja hakkaamaan nyrkeillä. Nytkin mulla on käsivarret ja jalat ihan mustelmilla.
mua vaan itkettää enkä mä tiedä mitä voisin tehdä. Aina kun mies rauhoittuu hän on taas sama mies johon joskus rakastuin ja jotenkin unohdan ja annan anteeksi (vaikkei hän anteeksi pyydäkään) kaiken mitä on tapahtunut.
pahoitankohan mä mieleni ihan turhasta? saako noin tehdä jos syynä on se että "mä olen ärsyttävä"?
mulla on vaan todella paha mieli tästä kaikesta
Lisäksi jos vähänkin ärsytän mietä, esim. olen tiellä kun hän katsoo telkkaria tai teen jotain ihan pientä ja harmitonta mistä hän ei pidä, hän alkaa läpsimään, vetämään hiuksista, kuristamaan ja hakkaamaan nyrkeillä. Nytkin mulla on käsivarret ja jalat ihan mustelmilla.
mua vaan itkettää enkä mä tiedä mitä voisin tehdä. Aina kun mies rauhoittuu hän on taas sama mies johon joskus rakastuin ja jotenkin unohdan ja annan anteeksi (vaikkei hän anteeksi pyydäkään) kaiken mitä on tapahtunut.
pahoitankohan mä mieleni ihan turhasta? saako noin tehdä jos syynä on se että "mä olen ärsyttävä"?
mulla on vaan todella paha mieli tästä kaikesta