saako näin tehdä "vitsillä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mun mies haukkuu mua lihavaksi, rumaksi, ja muuten vaan kamalaksi huoraksi, vähättelee että en osaa koskaan mitään, en tajua mitään, sanoo että olen kamalan laiska enkä koskaan saa aikaiseksi tehdä mitään jne. Tuon kaiken sanoo kuitenkin muka "vitsillä", ja kun suutun ja pahoitan mieleni niin ei joko sano mitään, tai sitten kysyy että otanko mä ton muka tosissani...kuitenkaan silloin kun mies noin sanoo, se ei kauheasti vitsiltä kuulosta eikä hän koskaan pyydä anteeksi vaikka pahoitankin mieleni.
Lisäksi jos vähänkin ärsytän mietä, esim. olen tiellä kun hän katsoo telkkaria tai teen jotain ihan pientä ja harmitonta mistä hän ei pidä, hän alkaa läpsimään, vetämään hiuksista, kuristamaan ja hakkaamaan nyrkeillä. Nytkin mulla on käsivarret ja jalat ihan mustelmilla.
mua vaan itkettää enkä mä tiedä mitä voisin tehdä. Aina kun mies rauhoittuu hän on taas sama mies johon joskus rakastuin ja jotenkin unohdan ja annan anteeksi (vaikkei hän anteeksi pyydäkään) kaiken mitä on tapahtunut.
pahoitankohan mä mieleni ihan turhasta? saako noin tehdä jos syynä on se että "mä olen ärsyttävä"?
mulla on vaan todella paha mieli tästä kaikesta

oikeasti nainen, heitä se äijä ulos kodistasi tai pakkaa tavari ja lähde itse.

Ei, ei noin saa tehdä edes vitsillä. Toi on henkistä alistamista jolla mies koettaa vain saada sulle huonon itsetunnon ja alistaa sua ilman että syylistäisi itseään. Koettaa saada sinut uskomaan että se on oma vikasi.
Ja se ei todellakaan ole. Sinä et ole tuollainen eikä miehesi saa tehdä noin.

Ja väkivalta, se on aina väärin etkä sinä saisi alistua siihen. Lähde pois. Turvakotiin jos tuntuu ettet muuten uskalla. He kyllä auttavat ja opastavat eteenpäin.

Sinä pääse eroon tuollaisesta luuserista ja pystyt viettämään onnellista elämään.

"alkaa läpsimään, vetämään hiuksista, kuristamaan ja hakkaamaan nyrkeillä. Nytkin mulla on käsivarret ja jalat ihan mustelmilla."

Olet suoraan sanottuna vähän tyhmä, jos et tajua että yllämainittu on väkivaltaa eli rikos.

LÄhde nyt lätkimään sieltä ennen kuin kuolet. Lyö kerran - lyö aina.

Avioliiton ja parisuhteen juttuna on toisen kunnioitus. Tuntuuko sinusta että miehesi kunnioittaa sinua? Kohtelisitko itse kunnioittamaasi ihmistä niinkuin miehesi sinua? Ei ja et. Miehesi pitää sua kodinkoneena ilmeisesti, palvelijana.

LÄhde, lähde, lähde!!!

Nyt nainen, ryhdistäydy!! Lopetat sen kynnysmattona olemisen. Raja huumorilla, vitsillä ja leikillä tekemisellä, menee JUURI SIINÄ, MISSÄ SINÄ SEN KOET MENEVÄN. Mikäli mies ei kunnioita sinua, kun sanot, ettet pidä huumorina tuollaista tai mitä tahansa hänen sanomaansa / tekemäänsä, se on jo merkki ongelmasta suhteessa.
Miehesi on todennäköisesti sairas mieleltään tai saanut hyvin sairaan mallin jostain.
Tuo käytös on vakavaa pahoinpitelyä niin henkisesti kuin fyysisestikin ja teet siitä lopun välittömästi lähtemällä suhteesta. SINUA EI SAA KOHDELLA NOIN EIKÄ MUUTOINKAAN VASTOIN OMAA TAHTOASI!

[QUOTE="vieras";24753457]"alkaa läpsimään, vetämään hiuksista, kuristamaan ja hakkaamaan nyrkeillä. Nytkin mulla on käsivarret ja jalat ihan mustelmilla."

Olet suoraan sanottuna vähän tyhmä, jos et tajua että yllämainittu on väkivaltaa eli rikos.[/QUOTE]

ehkä mä sitten olen tyhmä, mutta en mä tiedäkään onko tuo väkivaltaa vai huono vitsi

[QUOTE="vieras";24753457]"alkaa läpsimään, vetämään hiuksista, kuristamaan ja hakkaamaan nyrkeillä. Nytkin mulla on käsivarret ja jalat ihan mustelmilla."

Olet suoraan sanottuna vähän tyhmä, jos et tajua että yllämainittu on väkivaltaa eli rikos.

LÄhde nyt lätkimään sieltä ennen kuin kuolet. Lyö kerran - lyö aina.

Avioliiton ja parisuhteen juttuna on toisen kunnioitus. Tuntuuko sinusta että miehesi kunnioittaa sinua? Kohtelisitko itse kunnioittamaasi ihmistä niinkuin miehesi sinua? Ei ja et. Miehesi pitää sua kodinkoneena ilmeisesti, palvelijana.

LÄhde, lähde, lähde!!![/QUOTE]

on suoraansanottuna ERITTÄIN ajattelematonta tulla tällaiseen ketjuun sanomaan ap:ta tyhmäksi....eiköhän hän ole jo ihan tarpeeksi tuota saanut kuulla siltä mieheltään....

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
[QUOTE="vieras";24753545]ehkä mä sitten olen tyhmä, mutta en mä tiedäkään onko tuo väkivaltaa vai huono vitsi[/QUOTE]

No ei todellakaan ole mikään vitsi vaan väkivaltaa!

Lähde vielä mieluummin niin, ettei miehesi tiedä sitä...turvakotiin, läheisellesi tms. ja vielä tänä iltana!!! Jos tuollaista käytöstä ihan tavallisena arkena, voi hän todella suuttua, kun kerrot lähteväsi ja tällöin pelkään todella mitä sinulle käy. Jos sinulla on lapsia, ovat he myös vaarassa.

kiitos vastauksista kaikille, ehkä mulle selvisi nyt mikä on normaalia ja mikä ei...vaikka musta tuntuu niin pahalta etten henkeä saa niin en kyllä silti usko uskaltavani lähteä. Mä tiedän että olen ilmeisesti täysi idiootti kun jään, mutta musta tuntuu että selviäisin vielä huonommin jos lähtisin. Mulla ei oikeastaan ole ketään jolta saisin tukea ja joille voisi puhua, joten jos lähtisin olisin sitten käytännössä täysin yksin. En haluaisi jäädä mutten uskalla lähteäkään.

Toivon todella, että ap on provo.

Jos ei niin sulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä. Mieluummin ennen kuin lähdet laudoissa ja miehesi raudoissa...

Hakeudu turvakotiin, he auttavat myös henkisen puolen kuten yksin jäämisen pelon kanssa. Sitä sun ei pitäisi pelätä, mutta terveytesi ja henkesi puolesta pitäisi.

Täysin yksin on silti parempi ratkaisu kun jäädä suhteeseen missä itsetunto poljetaan maan rakoon ja saa elää pelko perseessä milloin saa taas seuraavan kerran selkään.

On todella huono vaihtoehto jäädä. Vaikka jäisitkin yksin niin se on silti parempi ratkaisu kuin jääminen! Ja etköhän jossain vaiheessa saa juttuseuraa, kavereita tai vaikka uuden miesystävän KUN muutat yksin asumaan. Oikeasti, ihan kiva elämä voi olla edessä, mutta jäämällä sitä ei ole luvassa.