saako mustan silmän jotenkin peitettyä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pömppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pömppis

Aktiivinen jäsen
07.04.2005
2 002
0
36
siis toinen silmä on puoliks umpeutunu,hirvee kuhmu ja ympäriltään liila-sininen onko mitään millä pystys edes vähän peittämään??

pitäs kauppaan lähtee enkä tod kehtaa tällä silmällä ulos astua tiäs mitä ajattelevat toisin pakko ois mennä nuorimmalla ripulia ja vaipat käy vähiin)

ja siis silmän mustaks saanut on meidän 3v poika

Tai sit laita siihen päälle lappu. :) Siis semmoinen sideharso ja teipillä kiinni. ...kiinnostuneille (tosin en usko, että kukaan kyselee), sano, että sulla tehtiin joku pieni silmäoperaatio.. :whistle:

miten se 3v sen sai noin pahaan kuntoon.minua on aikuinen mies jolla äärettömästi voimaa,lyönyt lujaa silmään ja päivän päästä mustui tosta alta,oli kyllä heti ihan tajuttoman kipeä ja pitkään olikin..niin ja mä en kokeillut meikkivoidetta kun en omista,mutta peitepuikolla koitin sitä vähän piilotella..

plääh.. eikä kotonakaan mitään pitäsköhän tytön pikku myy aurinkolasit =) eikä kiinnitä huomioo.. meikkivoidettakaan taida tulla..

ei kai auta ku käskee ukon tulla kiiruusti kotiin ja hakee vaipat ja toivoo ettei pikku vies ripuloitte enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja imetys:
miten se 3v sen sai noin pahaan kuntoon.minua on aikuinen mies jolla äärettömästi voimaa,lyönyt lujaa silmään ja päivän päästä mustui tosta alta,oli kyllä heti ihan tajuttoman kipeä ja pitkään olikin..niin ja mä en kokeillut meikkivoidetta kun en omista,mutta peitepuikolla koitin sitä vähän piilotella..

siis en todellakaan tiedä. tämä tapahtui tänä aammuna klo 6.00 olin nukkumassa ja heräsin siihen ku mua heitettiin jollain. poika oli siinä vieressä ja ajattelin että se oli oman päänsä kopsauttanu mun otsaani mutta sattu sen verran että mulla tuli muutama kyynel ja päähän sattu hirveesti mut ei siinä sen ihmeempää no kun vihdoin jaksoin herätä ja vessassa katsoin peiliin ni meinasin pyörtyä ja päivänmittaan se vaan vaihtaa väriä entuudestaan.enempää ei ole umpeen mennyt eli kyllä mä sillä nään.
ja eka siis ajattelin että mein päät kopsahti mutta kun kattelin niin tossa on pieni punanen jälki ja sen ympärillä sinertävä ja turvonnut.
ja kyllä siihen särkee vieläkin =(

Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:

siis en todellakaan tiedä. tämä tapahtui tänä aammuna klo 6.00 olin nukkumassa ja heräsin siihen ku mua heitettiin jollain. poika oli siinä vieressä ja ajattelin että se oli oman päänsä kopsauttanu mun otsaani mutta sattu sen verran että mulla tuli muutama kyynel ja päähän sattu hirveesti mut ei siinä sen ihmeempää no kun vihdoin jaksoin herätä ja vessassa katsoin peiliin ni meinasin pyörtyä ja päivänmittaan se vaan vaihtaa väriä entuudestaan.enempää ei ole umpeen mennyt eli kyllä mä sillä nään.
ja eka siis ajattelin että mein päät kopsahti mutta kun kattelin niin tossa on pieni punanen jälki ja sen ympärillä sinertävä ja turvonnut.

multa 5v mursi nenän kesällä, että eiköhän toi 3v mustan silmän saa aikaseksi :)

Ei se niin vaikeeta ole, mä olen onnistunut saamaan molemmat silmät turvoksiin ja ihan mustiks koripallolla ja kaverin pää aukas silmäkulman josta seurauksena vain toinen silmä mustana.

Peittämistä en osaa neuvoa, kun en koskaan aatellukkaan peitellä moisia. Mustelmia tulee ja menee ajatelkoot ihmiset mitä lystää.

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:

multa 5v mursi nenän kesällä, että eiköhän toi 3v mustan silmän saa aikaseksi :) oho millanes tilanne tuo on haluatko kertoo?? :)

päätin olla peittämättä ehkä noi mun etuhiukseni vähän peittää ku oikein harjaa siihen. toi on kuitenkin alkaa tosta kulmakarvan alta ja sit tuossa silmän sivussa.. olla sit kattomatta keneenkään päin tääkin tällänen ei kovin pieni mutta ei niin isokaan paikkakunta ja kaupoissa aina samat naamat

päätin olla peittämättä ehkä noi mun etuhiukseni vähän peittää ku oikein harjaa siihen. toi on kuitenkin alkaa tosta kulmakarvan alta ja sit tuossa silmän sivussa.. olla sit kattomatta keneenkään päin tääkin tällänen ei kovin pieni mutta ei niin isokaan paikkakunta ja kaupoissa aina samat naamat

joo tai sit vedät hiukset pystyyn ja meikkaat toisenki kulman samannäköseksi ja vaikka hakaneula vielä poskeen, punkmeininki kato :D

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:

joo tai sit vedät hiukset pystyyn ja meikkaat toisenki kulman samannäköseksi ja vaikka hakaneula vielä poskeen, punkmeininki kato :D

heh :D loisto idea ja viä kunnon kajaalit päälle ni mikä ettei =) =)

Uusimmat

Yhteistyössä