saako miten uuden asunnon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
saako miten uuden asunnon tai nopeasti jos valittaa naapureista,en jaksa enää tota touhua.
metelöidään neljän aikaan käytävässä ja paiskotaan ovia.
riidellään ja huudetaan.
asuu just meidän yläkerrassa ja kaikki kuuluu meille.

työttömiä,ei opiskele nuorisoa vissiinkin :(

mieheni menee kuudeksi töihin,itse heräsin tänään neljältä tohon meteliin taas.tai kun paiskotaan ovia ja kolistellaan korkokengillä tai saappailla.

saako nopeasti muualta asunnon vai joutuuko vaan johonkin jonoon ja saa asua tässä?
tietääkö kukaan?

oon valittanu noista mut en tiedä onko ne saannu mitään varotusta yms.

ärsyttää kun ei koskaan saa NUKKUA.

pienet lapsetkin herää tohon meteliin ja kolinaan.

niin ja tää on vuokratalo kokonaan..

en viitsis yksityiselle mennä vuokralle vaikka niitä riittäisi vapaana kun vuokratakuu on niin suuri.
ja omaa ei vielä saada,oma talo olisi kiva mut ei vielä ole mahdollinen ostaa semmosta et pääsis heti omaan rauhaan.

Tee valitus kirjallisena ja pyydä siihen myös toisen metelistä kärsivän naapurin allekirjoitus.
Siihen on isännöitsijän pakko reagoida.
Kirjaa ylös kaikki kellonajat ja päivämäärät jolloin häiritsevää elämää siellä on!

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Saako mistä uuden asunnon?

siis vuokrayhtiöltä vai mikä se onkaan kellä nyt ollaan vuokralla..niin saako sieltä nopeasti uuden asunnon et pääsis tästä pois..

vvo:lta hain asuntoa mut ei ole mitään kuulunut.

vvo:lla ei olla nyt vuokralla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Saako mistä uuden asunnon?

siis vuokrayhtiöltä vai mikä se onkaan kellä nyt ollaan vuokralla..niin saako sieltä nopeasti uuden asunnon et pääsis tästä pois..

vvo:lta hain asuntoa mut ei ole mitään kuulunut.

vvo:lla ei olla nyt vuokralla.

Siis mekö se tiedetään missä sinä olet vuokralla? Vaimikäsenytoli?

Tee valitus kirjallisena ja pyydä siihen myös toisen metelistä kärsivän naapurin allekirjoitus.
Siihen on isännöitsijän pakko reagoida.
Kirjaa ylös kaikki kellonajat ja päivämäärät jolloin häiritsevää elämää siellä on!

mut auttaakohan tuo yhtään..saispa vaan jonkun muun asunnon,pääsis tästä veke.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
ei tässä sitä haeta nyt..apua :D
etkö osaa lukea!!!

No jos mä en tiedä missä hän on vuokralla niin mistä ihmeestä voisin tietää saako miten nopeasti uuden asunnon.

Ainoa keino kun selvittää, on soittaa vuokranantajalle ja kysyä asiaa.

Ei ole mahdollista, että täällä joku sen tietäisi, mutta on mahdollusta että joku soittaisi ja kysyisi ap:n puolesta, koska hän ei sitä osaa tehdä. (eikä muista edes kuka on vuokranantaja?)

kysyin vaan että onko kukaan hakenut koskaan asuntoa mistä tahansa vuokra yhtiöltä ja saannut kuinka nopeasti uuden asunnon tilalle?
vai joutuuko johonkin odotuslistalle ja ei saa koskaan sitä uutta asuntoa :(

onko se hyvä syy vaihtaa asuntoa että naapurit metelöi?

kysyin vaan että onko kukaan hakenut koskaan asuntoa mistä tahansa vuokra yhtiöltä ja saannut kuinka nopeasti uuden asunnon tilalle?
vai joutuuko johonkin odotuslistalle ja ei saa koskaan sitä uutta asuntoa :(

onko se hyvä syy vaihtaa asuntoa että naapurit metelöi?

No edellisestä kämpästä muutin pois kun en jaksanut juoppojen jokapäiväisiä kekkereitä.Yksityiseltä muutettiin yksityiselle,parissa viikossa löytyi asunto kun olin päättänyt muuttaa.Että kai mikä tahansa on hyvä syy muuttaa jos ei itse viihdy :D

Yhteistyössä