Saako miesten polttarit maksaa enemmän kuin naisten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen vaan

Vieras
Huomenna mieheni on taas menossa polttareihin joiden budjetti on 100 euroa per henkilö. Viimeisen kahden vuoden aikana on ollut jo kahdet muutkin polttarit joihin kulunyt yli 100 euroa.

Itse naisena olen ollut neljissä polttareissa ja koskaan ei ole mennyt maksut yli 100 euroa. Usein kaaso on jo tehnyt selväksi että esim. 30 euroa on ajatellut että jokainen maksais. Kalleimmat pottarit maksoin 70 euroa per nuppi ja silloinkin osa osallistujista mietti tuleeko kun summa nousi niin korkealle.

Onko tämä ilmiö muille tuttu?

Kiukutaa ajatus et näin se menee. Miehet tuhlaa ja naiset ajattelee ekana talouttaan. Nytkin mies vetää melkein tilinsä tyhjäksi et pääsee kemuihin :(

Tutun polttarit maksoi n. 50 e/henkilö naisporukalta ja miehillä summa oli 4-kertainen. Me naiset oltiin keksitty paljon ilmaista hauskaa kun taas miehillä oli kaikenmaailman "elämyksiä". Ehkä miehillä ei ole yhtä hyvä mielikuvitus?

Ihan sama meininki on ollut meidän kaveriporukassa. Miehillä on aina jotain superia ja monen päivän polttarit, jotka maksaa hirmuisesti. Naispuolisten polttarit ovat olleet noin 15-40 paikkeilla. Useimmiten tuolla haarukan alarajoilla. Ärsyttävää!

tuli sellainen tästä mieleen, et kuinkas sitten häät? kummat niihin kuluttaa enemmän rahaa, miehet vai naiset?
mä luulen et miehet pääsee aika paljon pienemmillä kuluilla vieraaksi häihin, ja jos mies sais päättää mitä heidän hääjuhlat tulis maksamaan niin siinäkin olis iso ero..
et sallittakoon tuo polttareiden juhliminen kalliimmalla hinnalla

Yhteistyössä