J
jasmin
Vieras
puhuttiin miehen kans asiasta kun valmennukses joku sanoi et joku olis lyönny miestä ja kotimatkal mä kysyin et hyväksyyks äijä jos mä löisin ni se sano et kyl se käy synnytyksesä ja mä olin ihan häh mitä vittuu eiks me ole sopinu et ei lyödä never?! mut mies vaa sano et kyl se synnytykses sen ymmärtäs jos se on niin kauhee ku siellä valmennukses näytettiin... mä raivostuin äijälle kunnol ja huusin siinä et oot vitun idiootti! se vaa sönkkäs jotaa, ja sit mä mä löin sitä!!! huusin et tässä sit tulee kun pyydät vammis ja löin turpaan niin kovaa ku osasin. ja äijä suuttu ja ja sitä muka sattu, ja se huusi mulle et ei se tarkottanu tällästä ja lähti käveleen mun edellä! mä säntäsin perään ja otin sitä kiinni kädestä ettei karkaisi ja se idiootti huusi mulle et lopeta hullu! siis mun äijä! mulle! mä itkin ja huusin et se on vitun paska, ens lupaa mut sit suuttuu, ja se vaa jankutti et se tarkotti vaa synnytystä eikä enää lupais siihenkää siis ihan luuseri äijä... miten voi olla noin ilkee? en mä haluu sitä lyödä synnytyksessä en mä ole sellanen! ihan kusipää ku sano tollasta! ja viel huusi mulle ja lähti käveleen... käveltiin sit yhes loppumatka ja lopulta äijä pyysi anteeks käytöstään ja sano et peruu sen "lupauksen" et san luyödä, mut en mä voi unohtaa! toi vaivaa mua kauheest... miten se saatto???!