V
vierailija
Vieras
Paketin piti mennä automaattiin, mutta on taas täynnä joten meni asiamiespostiin. Ilmoitus siitä tuli s.postina ja tekstarina sekä näkyy omapostissa. Missään ei ole kohtaa mistä saisi tulostettua valtakirjan.
Jos lähetän miehelle sen tekstarin niin saako hän haettua mun paketin? Olen itse kipeänä ja paketti pitäisi oikeasti saada haettua tänään kun siellä on kissalle ruokaa.
Jos lähetän miehelle sen tekstarin niin saako hän haettua mun paketin? Olen itse kipeänä ja paketti pitäisi oikeasti saada haettua tänään kun siellä on kissalle ruokaa.