Saako mies haettua mun paketin asiamiespostista ilman valtakirjaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Paketin piti mennä automaattiin, mutta on taas täynnä joten meni asiamiespostiin. Ilmoitus siitä tuli s.postina ja tekstarina sekä näkyy omapostissa. Missään ei ole kohtaa mistä saisi tulostettua valtakirjan.

Jos lähetän miehelle sen tekstarin niin saako hän haettua mun paketin? Olen itse kipeänä ja paketti pitäisi oikeasti saada haettua tänään kun siellä on kissalle ruokaa.
 
Valtakirjaksi kelpaa mikä tahansa lappu, jossa on sun allekirjoitus. Tosin kaikki paketit ei vaadi henkilöä itseään hakemaan, vaan tunnus kelpaa.
Jos on jostain maksetusta ostoksesta kyse, niin niitä ei yleensä saa ilman. Sen paperin voi kirjoittaa vaikka käsin. Siinä pitää kuitenkin oll, että kyseessä on valtakirja tai valtuutus noutaa allekirjoittajan paketti. Ja molemmista pitää olla nimet ja henkilötunnukset siinä paperissa.
 
Miten ihmiset on niin idiootteja etteivät älyä tätä yksinkertaista asiaa, että toisen pakettia EI VOI HAKEA ilman valtakirjaa? Ja sitten kun ei luovuta pakettia ilman valtakirjaa niin tottakai myyjä haukutaan alimpaan helvettiin. Esimerkiksi ärrällä. Jatkuvasti kysellään että etkö sä vois nyt joustaa ku mun tutun serkku sai viime kesänä yheltä toiselta kiskalta naapurin paketin ilman valtakirjaa.

Sit haukutaan myyjää tyhmäksi asiakkaiden kiusaajaksi kun se on keksinyt noin typerät säännöt. Joo, myyjähän ne säännöt laatii. Mitäs sitten kun joku kerta antaisi ilman valtakirjaa sen paketin ja kävisi ilmi että onkin annettu paketti jollekin ihan tuntemattomalle? Taas olis myyjän syy?
 
Toinen ikuisuusongelma paketinhakijoille on henkkarin kysyminen. Aina se on jäänyt kotiin, autoon tai hävinnyt jonnekin ja paketti olisi saatava ilman sitä. Ja kun se ei onnistu, alkaa taas kerran myyjän sättiminen.
 
Niin siis valtakirjan voi tehdä tuosta noin vaan. Siis tarkoitan, että miehesi voi tehdä mukamas valtakirjan sinulta ja sutata nimmarin paikalle vaikka kirkkoveneen. Läpi menee kuin väärä raha.
 
Miten ihmiset on niin idiootteja etteivät älyä tätä yksinkertaista asiaa, että toisen pakettia EI VOI HAKEA ilman valtakirjaa? Ja sitten kun ei luovuta pakettia ilman valtakirjaa niin tottakai myyjä haukutaan alimpaan helvettiin. Esimerkiksi ärrällä. Jatkuvasti kysellään että etkö sä vois nyt joustaa ku mun tutun serkku sai viime kesänä yheltä toiselta kiskalta naapurin paketin ilman valtakirjaa.

Sit haukutaan myyjää tyhmäksi asiakkaiden kiusaajaksi kun se on keksinyt noin typerät säännöt. Joo, myyjähän ne säännöt laatii. Mitäs sitten kun joku kerta antaisi ilman valtakirjaa sen paketin ja kävisi ilmi että onkin annettu paketti jollekin ihan tuntemattomalle? Taas olis myyjän syy?
Mikä sua vaivaa? Missä kohtaa aloituksessa mä kirjoitin, että myyjä haukutaan jos mies ei saa pakettia? Aivan, en missään. Mies sai paketin ilman mitään valtakirjaa joten asia on nyt selvä. Ehkä siitä on etua, että asutaan pienellä paikkakunnalla jossa myyjät tuntee aika monia ihmisiä.
 
Toinen ikuisuusongelma paketinhakijoille on henkkarin kysyminen. Aina se on jäänyt kotiin, autoon tai hävinnyt jonnekin ja paketti olisi saatava ilman sitä. Ja kun se ei onnistu, alkaa taas kerran myyjän sättiminen.
No tätä mä en ymmärrä. Mulla on aina lompakko mukana kun menen hakemaan pakettia ja lompakossa on ajokortti. En tajua miksi ihmiset kulkevat ympäriinsä ilman henkkareita. Ei pitäisi olla uusi tieto, että henkkarit pitää näyttää. Suureen ääneen ihmetellään facebookissa kun häneltä nyt sitten henkkarit kysyttiin. Kyse oli yhdellä kertaa ihmisestä joka meni autolla sinne asiamiespostiin joten olisihan se ajokortti pitänyt olla mukana.
 
Haetko paketin toisen puolesta?
Aina ei vaan ehdi! Voit hakea kaverin, kummin tai kaiman paketin. Ota mukaan lähetystunnus ja omat henkkarit, valtakirjaa ei tarvita. Kirjatun lähetyksen noutamiseen tarvitaan valtakirja.

Postin sivuilla kyllä ilmoitetaan näin!
 
Miten ihmiset on niin idiootteja etteivät älyä tätä yksinkertaista asiaa, että toisen pakettia EI VOI HAKEA ilman valtakirjaa? Ja sitten kun ei luovuta pakettia ilman valtakirjaa niin tottakai myyjä haukutaan alimpaan helvettiin. Esimerkiksi ärrällä. Jatkuvasti kysellään että etkö sä vois nyt joustaa ku mun tutun serkku sai viime kesänä yheltä toiselta kiskalta naapurin paketin ilman valtakirjaa.

Sit haukutaan myyjää tyhmäksi asiakkaiden kiusaajaksi kun se on keksinyt noin typerät säännöt. Joo, myyjähän ne säännöt laatii. Mitäs sitten kun joku kerta antaisi ilman valtakirjaa sen paketin ja kävisi ilmi että onkin annettu paketti jollekin ihan tuntemattomalle? Taas olis myyjän syy?
EI tarvitse valtakirjaa. Toisen henkilön Paketin voi noutaa kun esittää henkilöällisyystodistuksen Kirjatuirjatuissa kirjjeissä valtakirja. T; Postin täti
 

Yhteistyössä